Hvordan havde i det op til fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Faktisk gik mit vand aldrig.. Jordemoderen prak det 23.10 og min søn er født 23.24 (: 

Hov, jeg ved da ikke lige hvorfor jeg fik læst spontan vandafgang??
Graviditeten er vist hård ved mig for tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg havde det super fint.. Min pige skulle bare ikke ud af sin lejebolig, så 11 dage over tid skulle hun lige tvinges ud med igangsættelse.. Det var hun pænt ligeglad med, for hun kom først 14 dage over termin.. 

Til gengæld tog min fødsel så 34 timer fra første ve, og en grim bristning, der havde jeg det ikke så godt.. men op til selve fødsel havde jeg det godt :-) 

Held og lykke 

Anmeld

26. august 2014

Ayasmor

Jeg havde det helt fint op til fødslen af min datter. Jeg var gået 9 dage over før jeg fødte og havde ikke et eneste tegn på, at fødslen var nær... altså lige med undtagelse af, at jeg var gået over tid
Jeg havde hverken diarre, influenzasymptomer, øgede plukveer, slimprop, tegnblødning eller lign..... absolut intet. Jeg vågnede "bare" midt om natten med min første ve og så var vi i gang

Anmeld

26. august 2014

Leneur

Jeg havde heller ingen symptomer førend vandet gik første gang, der kom lige 3 skyller næsten i rap. Hun er født 11 dage før tid og tog fusen på os alle.

Anmeld

26. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Havde i nogle symptomer?

Plukveer, slimprop, tegnblødning, influenzasymptomer osv.?

Jeg har selv haft det så underligt i kroppen de sidste to dage, i form af uro i kroppen, rastløshed, har ikke kunne falde i søvn om natten, været på toilet (nr. 2) 2-3 gange dagligt.
Håber det er fordi at fødslen kommer lige om hjørnet, men det er jo selvfølgelig aldrig til at vide

Jeg havde det fint, og ingen symptomer overhovedet.

Gik 3 dage over.

Anmeld

26. august 2014

M (:

Anonym skriver:

Hov, jeg ved da ikke lige hvorfor jeg fik læst spontan vandafgang??
Graviditeten er vist hård ved mig for tiden

Haha, det kan ske håber snart baby kommer. 

Anmeld

26. august 2014

-Sigrid-

Med min store gik slimproppen i 39+6 og fik diarré i 402+, fødte så om morgenen i 40+4.

I dag er jeg i 40+2, har kastet op, brysterne er begyndt at løbe i dag, har hovedpine, lændesmerter, diarré, slimprop+tegnblødning i fredags, torsdag var jeg 2 cm åben, med 1-2 cm livmoderhals og den var blød. Så jeg håber på, at det betyder at jeg føder i nat, men der går sikkert en uge endnu 

Anmeld

26. august 2014

Loan

Plukveer havde jeg i flere måneder så den tæller ikke, men havde det helt perfekt, men kroppen ville heller ikke gå igang.

Blev sat igang 42+0 med at vandet blev prikket.

Anmeld

26. august 2014

CaWi

Anonym skriver:

Havde i nogle symptomer?

Jeg har selv haft det så underligt i kroppen de sidste to dage, i form af uro i kroppen, rastløshed, har ikke kunne falde i søvn om natten, været på toilet (nr. 2) 2-3 gange dagligt.
Håber det er fordi at fødslen kommer lige om hjørnet, men det er jo selvfølgelig aldrig til at vide

Havde ikke tegn før aftenen da det gik i gang.
Slimprop gik ved 22 tiden. Ved 22.30 tiden begyndte veerne så småt.
I løbet af natten var jeg på toilettet (nr 2) tre gange, og ved ankomst til sygehuset kl 5 kastede jeg op.

Men absolut ingen symptomer før

Anmeld

26. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Havde i nogle symptomer?

1 gang havde jeg menssmerter der trak op i lænden i et stykke tid inden jeg fødte. 

Her 2. gang gik slimproppen, jeg havde tegnblødning og en masse kraftige plukveer de sidste 3 uger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.