Hvordan havde i det op til fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.873 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. august 2014

Anonym trådstarter

Havde i nogle symptomer?

Plukveer, slimprop, tegnblødning, influenzasymptomer osv.?

Jeg har selv haft det så underligt i kroppen de sidste to dage, i form af uro i kroppen, rastløshed, har ikke kunne falde i søvn om natten, været på toilet (nr. 2) 2-3 gange dagligt.
Håber det er fordi at fødslen kommer lige om hjørnet, men det er jo selvfølgelig aldrig til at vide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2014

M (:

Anonym skriver:

Havde i nogle symptomer?

Jeg har selv haft det så underligt i kroppen de sidste to dage, i form af uro i kroppen, rastløshed, har ikke kunne falde i søvn om natten, været på toilet (nr. 2) 2-3 gange dagligt.
Håber det er fordi at fødslen kommer lige om hjørnet, men det er jo selvfølgelig aldrig til at vide

Jeg havde ingen, som i INGEN "symptomer" op til fødslen. Min fødsel gik spontant i gang 36+3 om aftenen (havde været til skanning om formiddagen, hvor alt var helt normalt). Jeg havde født 5,5 time efter 1. ve. 

Anmeld

25. august 2014

Raj

Anonym skriver:

Havde i nogle symptomer?

Jeg var på besøg ved jordmoderen om tirsdagen og klagede over begyndende influenza. Hun grinede og sagde at jeg ville føde inden weekenden, og rigtig nok, jeg fødte fredag

Anmeld

25. august 2014

EAF

Ingen symptomer. Havde det rigtig godt alle dage. Slimprop gik første og sidste gang dagen efter termin. Fik veer op af dagen og fødte tre dage senere. 

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Jeg havde ingen, som i INGEN "symptomer" op til fødslen. Min fødsel gik spontant i gang 36+3 om aftenen (havde været til skanning om formiddagen, hvor alt var helt normalt). Jeg havde født 5,5 time efter 1. ve. 

Hold da op, ja man når jo nok ikke rigtig at mærke noget når vandet bare sådan lige går

Håber det er min krop der fortæller at der snart sker noget

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

Raj skriver:

Jeg var på besøg ved jordmoderen om tirsdagen og klagede over begyndende influenza. Hun grinede og sagde at jeg ville føde inden weekenden, og rigtig nok, jeg fødte fredag

Dejligt at høre, håber det er det samme med mig

Jeg render simpelthen på toilet flere gange om dagen og har noget lidt kvalme og utilpashed i kroppen.

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

SummaSummarum skriver:

Ingen symptomer. Havde det rigtig godt alle dage. Slimprop gik første og sidste gang dagen efter termin. Fik veer op af dagen og fødte tre dage senere. 

Okay

Så slimproppen var det eneste tegn? Og det er vel heller ikke rigtig et tegn, da den jo kan gå flere dage/uger før fødslen?

Anmeld

25. august 2014

Raj

Anonym skriver:

Dejligt at høre, håber det er det samme med mig

Jeg render simpelthen på toilet flere gange om dagen og har noget lidt kvalme og utilpashed i kroppen.

Det kan godt være det snart er din tur hvor langt er du henne? 

Anmeld

25. august 2014

Anonym trådstarter

Raj skriver:

Det kan godt være det snart er din tur hvor langt er du henne? 

Jeg er 37+6
Men der kan jo være lang væk endnu
Det er bare sjovt som min mave arbejder hele tiden. Den rumler og køre rundt, og er slet ikke vant til de mange toilet besøg

Anmeld

25. august 2014

M (:

Anonym skriver:

Hold da op, ja man når jo nok ikke rigtig at mærke noget når vandet bare sådan lige går

Håber det er min krop der fortæller at der snart sker noget

Faktisk gik mit vand aldrig.. Jordemoderen prak det 23.10 og min søn er født 23.24 (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.