Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Jeg tror jeg må have overset noget i går, for baby.dk har fortalt mig at jeg har -1 dag tilbage af min graviditet. Og jeg har fuldstændigt glemt fødslen og ved ikke hvor jeg har lagt min baby?! Dumme mig! (Jeg keder mig vist lidt )
Jeg tror jeg må have overset noget i går, for baby.dk har fortalt mig at jeg har -1 dag tilbage af min graviditet. Og jeg har fuldstændigt glemt fødslen og ved ikke hvor jeg har lagt min baby?! Dumme mig!
(Jeg keder mig vist lidt )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Det kunne være der blev nødvendigt, men jeg kan da trøste mig med at jeg tilsyneladende har fået en meget nem (eller stum?) baby
Det kunne være der blev nødvendigt, men jeg kan da trøste mig med at jeg tilsyneladende har fået en meget nem (eller stum?) baby
Hehe ja nyd det så længe det varer
-Sigrid- skriver: Har købt en pose kaffe i går? Og i dag har jeg købt hindbærthe og i torsdags var jeg 2 cm åben, så hvis jeg ikke finder babyen i nat, jamen så må jeg indtage koffeinen lidt alternativt i morgen tidlig
Har købt en pose kaffe i går?
Og i dag har jeg købt hindbærthe og i torsdags var jeg 2 cm åben, så hvis jeg ikke finder babyen i nat, jamen så må jeg indtage koffeinen lidt alternativt i morgen tidlig
har du født
LilleLene skriver: har du født
Nej, desværre ikke nu er jeg to dage over tiden med storesøster
Men jeg er to cm åben, har meget blød livmoderhals og der er kun 1 cm tilbage af den, og ellers skal jeg sættes igang onsdag - men jeg føder da inden
-Sigrid- skriver: Nej, desværre ikke nu er jeg to dage over tiden med storesøster Men jeg er to cm åben, har meget blød livmoderhals og der er kun 1 cm tilbage af den, og ellers skal jeg sættes igang onsdag - men jeg føder da inden
iiih! kom så baby!!! (hep hep hep)
LilleLene skriver: iiih! kom så baby!!! (hep hep hep)
Tak tak er nu 3-4 cm åben og ingen livmoderhals, så jeg venter spændt på vandafgang eller veer!
-Sigrid- skriver: Tak tak er nu 3-4 cm åben og ingen livmoderhals, så jeg venter spændt på vandafgang eller veer!
uuuuuuuuuuuh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128