Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tror jeg må have overset noget i går, for baby.dk har fortalt mig at jeg har -1 dag tilbage af min graviditet. Og jeg har fuldstændigt glemt fødslen og ved ikke hvor jeg har lagt min baby?! Dumme mig!
(Jeg keder mig vist lidt )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Jeg tror jeg må have overset noget i går, for baby.dk har fortalt mig at jeg har -1 dag tilbage af min graviditet. Og jeg har fuldstændigt glemt fødslen og ved ikke hvor jeg har lagt min baby?! Dumme mig! (Jeg keder mig vist lidt )
Søde Sigrid. Kan godt forstå du er utålmodig. Håber det sker snart og hurtigt er ovre.
Kh. Malene
Malene76 skriver: Søde Sigrid. Kan godt forstå du er utålmodig. Håber det sker snart og hurtigt er ovre. Kh. Malene
Tak
Hahahaha.... Jeg har 193 dage tilbage, vil du låne et par stykker til at lede efter den i??
sæt dig så over den spand med kaffe
Nadia&Daniel skriver: Du er gravid i uge 13+4. Du har termin d. 26. februar 2015 og der er 185 dage tilbage af din graviditet.Skal vi byttes??? Sender masser af vestøv afsted
Du er gravid i uge 13+4. Du har termin d. 26. februar 2015 og der er 185 dage tilbage af din graviditet.Skal vi byttes??? Sender masser af vestøv afsted
Nej tak, jeg vil bare gerne finde den baby jeg har glemt.. Og så skal jeg vist slå en prut, for min mave er kæmpe
Masig skriver: Hahahaha.... Jeg har 193 dage tilbage, vil du låne et par stykker til at lede efter den i??
Det kunne være der blev nødvendigt, men jeg kan da trøste mig med at jeg tilsyneladende har fået en meget nem (eller stum?) baby
Har købt en pose kaffe i går?
Og i dag har jeg købt hindbærthe og i torsdags var jeg 2 cm åben, så hvis jeg ikke finder babyen i nat, jamen så må jeg indtage koffeinen lidt alternativt i morgen tidlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128