Stillinger med mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

LotteGabriella

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..
Ja må jeg høre jeres erfaringer med at ha sex under graviditet, og især når i har godt med mave..
Den eneste stilling mig og kæresten bruger er bagfra.. og det kan jo godt blive lidt trist, især fordi han kommer virkelig hurtig i den stilling..
Fortæl fortæl

hov....hvis du er frisk og kan holde til det...så op på spisebordet, evt. med en dyne under og en lille pude....så står han selvfølgelig bare op...den brugte vi også, selvom jeg til sidst følte mig som en strandet hvalros, når jeg skulle ned igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Orkide86

LotteGabriella skriver:

hov glemte lige at du også kan ligge helt ud til sengekanten og så kan han sidde på knæ ( med mindre jeres seng er ekstrem høj selvfølgelig!)...men hvis det passer med højden, så er den stilling også god

Ja det kunne osse være en ide

Anmeld

18. august 2009

mariamiss6

Mirjam123 skriver:

Ja det kunne være en ide  har prøvet hvor jeg ligger på siden og ham bag ved, men som om det ikke rigtig lykkes helt for os, som om han ikke kan nå, enten er den ikke lang nok ellers er min røv for stor

du skal ligesom vene overkroppen lidt væk fra ham.... som når han tager dig bagfra.....  det fungerer bedre....

og ellers så ville jeg også sige samme stilling, bare hvor du ligger på ryggen, og har benene over ham......

eller ja, en god pude under numsen, så den kommer lidt op, og så ham på knæ, med dine ben over skuldrene....

Anmeld

18. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..
Ja må jeg høre jeres erfaringer med at ha sex under graviditet, og især når i har godt med mave..
Den eneste stilling mig og kæresten bruger er bagfra.. og det kan jo godt blive lidt trist, især fordi han kommer virkelig hurtig i den stilling..
Fortæl fortæl

jeg lå på ryggen.. men jeg kan bedst lide at ridde, så en fantastisk stilling... -med mave!

Anmeld

18. august 2009

mor_sabina

LotteGabriella skriver:

hov glemte lige at du også kan ligge helt ud til sengekanten og så kan han sidde på knæ ( med mindre jeres seng er ekstrem høj selvfølgelig!)...men hvis det passer med højden, så er den stilling også god

Sikke e n opfindsomhed bliver næsten helt opstemt Herhjemme var det sgu en smule kedeligt under graviditeten, men nu er der da gode ideer til næste gang

Anmeld

18. august 2009

Brams

Super godt med nogle forslag, herhjemme har vi mest benyttet os af "ske" stillingen, men også en gang imellem med mig på ryggen (får dog lidt ondt i ryggen). Men nu er jeg da klar til at prøve nogle af alle Jeres gode ideer.

29+5

Anmeld

18. august 2009

Tynen

Hvad er sex? 

Anmeld

18. august 2009

LotteGabriella

mor_sabina skriver:

Sikke e n opfindsomhed bliver næsten helt opstemt Herhjemme var det sgu en smule kedeligt under graviditeten, men nu er der da gode ideer til næste gang

hihi ja vi manglede sgu ikke inspiration selvom jeg var gravid
ja det er jo det...så har du lidt ideer du lige kan svinge frem

Anmeld

22. august 2009

Orkide86

I kan tro det med puden under rumpen virkede her tak for den gode ide.. Det var nok det bedste sex vi har haft flere måneder, endelig synes jeg os det var godt  

Anmeld

22. august 2009

Orkide86

Tynen skriver:

Hvad er sex? 

I har måske ikke haft sex længe??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.