Stillinger med mave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.705 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. august 2009

Orkide86

Hej alle sammen..
Ja må jeg høre jeres erfaringer med at ha sex under graviditet, og især når i har godt med mave..
Den eneste stilling mig og kæresten bruger er bagfra.. og det kan jo godt blive lidt trist, især fordi han kommer virkelig hurtig i den stilling..
Fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Nemesis

tjaa her er det populært at jeg sidder øverst ;-)

Men det kræver nok man ikke har bækkenløsning vil jeg tro, så jeg ved ikke om det er en mulighed for jer :-)

Sisse 18+0

Anmeld

18. august 2009

iln

Herhjemme benytter vi faktisk mest stillingen, hvor jeg ligger normalt på ryggen og han på knæ mellem benene (mine ben på hans skulder - rigtig god forklaring)
Vi har også gjort brug af bagfra og ovenpå, men jeg kan ikke holde til det mere... maven er for stor

Anmeld

18. august 2009

Orkide86

Jeg kan ikke holde til sidde oven på mere desværre(det var elelr min yndlings stilling) men gør simpelthen ondt i bækken og lave de bevægelser..

Anmeld

18. august 2009

Melissa´s Mor

Hmmm
Ja vi bruger almindelig Missionærstilling, hvor jeg ligger på ryggen med benene op over hans skulder, Eller Bagfra og Ride... Har også prøvet Ske,, hvor jeg ligger på siden og han ligger bagved og trænger ind.. virkede ikke så godt for os,, men kunne være en mulighed hos jer..

Anmeld

18. august 2009

LotteGabriella

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..
Ja må jeg høre jeres erfaringer med at ha sex under graviditet, og især når i har godt med mave..
Den eneste stilling mig og kæresten bruger er bagfra.. og det kan jo godt blive lidt trist, især fordi han kommer virkelig hurtig i den stilling..
Fortæl fortæl

jeg vil anbefale jer at ligge på siden, bagfra.....eller du kan ligge på ryggen og hvile dine ben på ham imens han så ligger på siden 

Anmeld

18. august 2009

Orkide86

LotteGabriella skriver:

jeg vil anbefale jer at ligge på siden, bagfra.....eller du kan ligge på ryggen og hvile dine ben på ham imens han så ligger på siden 

Ja det kunne være en ide  har prøvet hvor jeg ligger på siden og ham bag ved, men som om det ikke rigtig lykkes helt for os, som om han ikke kan nå, enten er den ikke lang nok ellers er min røv for stor

Anmeld

18. august 2009

LotteGabriella

Mirjam123 skriver:

Ja det kunne være en ide  har prøvet hvor jeg ligger på siden og ham bag ved, men som om det ikke rigtig lykkes helt for os, som om han ikke kan nå, enten er den ikke lang nok ellers er min røv for stor

hihihi ja det er jo ikke til at vide om et er det ene eller det andet...men lad ham heller blive i troen, at det er din røv der er for stor ligegyldigt hvad

Den anden stilling er god, kvinden kan slappe dejligt af og manden laver alt arbejdet

Anmeld

18. august 2009

Orkide86

LotteGabriella skriver:

hihihi ja det er jo ikke til at vide om et er det ene eller det andet...men lad ham heller blive i troen, at det er din røv der er for stor ligegyldigt hvad

Den anden stilling er god, kvinden kan slappe dejligt af og manden laver alt arbejdet

Hehe ja nok bedst lade ham blive i troen om det er min røv den er galt med hehe
Ja det kunne være vi sku prøve den hehe

Anmeld

18. august 2009

LotteGabriella

Mirjam123 skriver:

Hej alle sammen..
Fortæl fortæl

hov glemte lige at du også kan ligge helt ud til sengekanten og så kan han sidde på knæ ( med mindre jeres seng er ekstrem høj selvfølgelig!)...men hvis det passer med højden, så er den stilling også god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.