Gæt hvilken er min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2014

Nadia&Daniel

2babygirls skriver:

Åhh nej dog er det nogle du skal have fjernet ???

Min svigerinde fik også fjernet nogle i hendes graviditet fordi de gav problemer, og nu er den gal igen.

Den store af dem, er under 3 cm. og min alder taget i betragtning, "slipper" de mig - da den ikke burde gør noget (men skulle jeg få ondt - mere end bare at gå til egen læge, skulle jeg selvfølgelig komme. Har heldigvis ikke haft ondt siden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Den store af dem, er under 3 cm. og min alder taget i betragtning, "slipper" de mig - da den ikke burde gør noget (men skulle jeg få ondt - mere end bare at gå til egen læge, skulle jeg selvfølgelig komme. Har heldigvis ikke haft ondt siden..

Heldigvis... Håber den bare selv går væk eller hvad sådan en nu gør.

Anmeld

22. august 2014

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Termin 26/2-15 - det er mig med de anonyme tråde om dårlig tal til nf samt fortalt det til chefen i dag

IhH den tråd har jeg ventet længe på  Tillykke

Anmeld

22. august 2014

Nadia&Daniel

Kay skriver:

IhH den tråd har jeg ventet længe på  Tillykke

Har faktisk været ved at skrive privat til dig, om det - da jeg havde brug for at komme ud med det (men fik det aldrig sendt)..

Tak det har også taget 1½ men nu lykkes det

Anmeld

22. august 2014

Lotus86

Ihh hvor skønt, stort tillykke Har tit tænkt over når jeg er 'stødt på dig' herinde, om i ikke snart skulle have en til, det skulle i så Synd i skulle kæmpe sådan, men dejligt at det endelig lykkedes

Anmeld

22. august 2014

Isabella_mor

Nadia&Daniel skriver:

Termin 26/2-15 - det er mig med de anonyme tråde om dårlig tal til nf samt fortalt det til chefen i dag

Tillykke  

Anmeld

23. august 2014

Karina84

Ih stort tillykke 

Meeeen det havde jeg nu gættet for længst, tænkte faktisk her den anden dag om du ik snart "sprang ud" 

Anmeld

23. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Kæmpe stort tillykke!! 

Anmeld

23. august 2014

Nadia&Daniel

Lotus86 skriver:

Ihh hvor skønt, stort tillykke Har tit tænkt over når jeg er 'stødt på dig' herinde, om i ikke snart skulle have en til, det skulle i så Synd i skulle kæmpe sådan, men dejligt at det endelig lykkedes

Tak har også haft mange ture (og mange gang sagt til Daniel, "så nu holde jeg pause på baby.dk" - så er der gået en dag, så er jeg endt herinde alligevel ) - men igen fik andre ret, tænk på noget andet (selvom det er nemmere sagt end gjort)

Anmeld

23. august 2014

Nadia&Daniel

Isabella_mor skriver:

Tillykke  

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.