Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2babygirls skriver: Åhh nej dog er det nogle du skal have fjernet ???Min svigerinde fik også fjernet nogle i hendes graviditet fordi de gav problemer, og nu er den gal igen.
Åhh nej dog er det nogle du skal have fjernet ???Min svigerinde fik også fjernet nogle i hendes graviditet fordi de gav problemer, og nu er den gal igen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Den store af dem, er under 3 cm. og min alder taget i betragtning, "slipper" de mig - da den ikke burde gør noget (men skulle jeg få ondt - mere end bare at gå til egen læge, skulle jeg selvfølgelig komme. Har heldigvis ikke haft ondt siden..
Den store af dem, er under 3 cm. og min alder taget i betragtning, "slipper" de mig - da den ikke burde gør noget (men skulle jeg få ondt - mere end bare at gå til egen læge, skulle jeg selvfølgelig komme. Har heldigvis ikke haft ondt siden..
Nadia&Daniel skriver: Termin 26/2-15 - det er mig med de anonyme tråde om dårlig tal til nf samt fortalt det til chefen i dag
Termin 26/2-15 - det er mig med de anonyme tråde om dårlig tal til nf samt fortalt det til chefen i dag
IhH den tråd har jeg ventet længe på Tillykke
Kay skriver: IhH den tråd har jeg ventet længe på Tillykke
Tillykke
Ih stort tillykke
Meeeen det havde jeg nu gættet for længst, tænkte faktisk her den anden dag om du ik snart "sprang ud"
Kæmpe stort tillykke!!
Lotus86 skriver: Ihh hvor skønt, stort tillykke Har tit tænkt over når jeg er 'stødt på dig' herinde, om i ikke snart skulle have en til, det skulle i så Synd i skulle kæmpe sådan, men dejligt at det endelig lykkedes
Ihh hvor skønt, stort tillykke Har tit tænkt over når jeg er 'stødt på dig' herinde, om i ikke snart skulle have en til, det skulle i så Synd i skulle kæmpe sådan, men dejligt at det endelig lykkedes
Isabella_mor skriver: Tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128