Gæt hvilken er min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2014

Nadia&Daniel

StineW79 skriver:

Stort tillykke! Vh tine

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Ja endelig !!!! (har kæmpet i 1½ år for det)

Tak glæder mig - "kun" 188 dage (ifølge baby.dk - tak for nedtællingen - haha)

Hat i forsøgt længe, eller var Daniel ikke til at overtale??

Blir spændende om det blir en pige igen!!

Anemone er jo også fra start februar

Anmeld

22. august 2014

Nadia&Daniel

2babygirls skriver:

Hat i forsøgt længe, eller var Daniel ikke til at overtale??

Blir spændende om det blir en pige igen!!

Anemone er jo også fra start februar

Vi søgte faktisk læge efter 1 år (var selv inde og blive tjekket om alt var som det skulle - og det var det) Og så glemte vi det lidt.

Så havde jeg besøg af min moster og kusine fra Jylland - men jeg var total i humør til at teste - med min moster er nysgerrig, så da testen var negativ, gemt jeg den. Om torsdagen blev jeg hentet af ambulance - og de spurgte om jeg var gravid, nej for testen var jo negativ - blev også spurgte 2 gange på hospitalet - og NEJ jeg er ikke gravid.

De lavede nogle test på mig - og så sagde de: den er altså positiv hos os !!!

Fandt så testen hjemme - og den var POSITIV, så har nok "bare" ikke være tålmodig nok

Vi vil kende kønnet denne gang (planlægning af babytøj/værelse)

Min mands tantes baby er omkring 5 mdr. der - så de blive tæt på hinanden. Samt en kollega har termin 7 dage før mig

Anmeld

22. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Tillykke Tillykke 

Dejlige med en med samme termin dag 

Anmeld

22. august 2014

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Vi søgte faktisk læge efter 1 år (var selv inde og blive tjekket om alt var som det skulle - og det var det) Og så glemte vi det lidt.

Så havde jeg besøg af min moster og kusine fra Jylland - men jeg var total i humør til at teste - med min moster er nysgerrig, så da testen var negativ, gemt jeg den. Om torsdagen blev jeg hentet af ambulance - og de spurgte om jeg var gravid, nej for testen var jo negativ - blev også spurgte 2 gange på hospitalet - og NEJ jeg er ikke gravid.

De lavede nogle test på mig - og så sagde de: den er altså positiv hos os !!!

Fandt så testen hjemme - og den var POSITIV, så har nok "bare" ikke være tålmodig nok

Vi vil kende kønnet denne gang (planlægning af babytøj/værelse)

Min mands tantes baby er omkring 5 mdr. der - så de blive tæt på hinanden. Samt en kollega har termin 7 dage før mig

Ihhhh, jeg var også et testmonster. Men kan godt forstå at du lige rundede lægen, man bliver jo lidt skuffet!!

Vi ville faktisk ikke have vist kønnet anden gang, men farmor overtale mig til en hygge tur med scanning og shopping, og kunne jo ikke lade hver det er jo fantastisk at se dem så tit som muligt i maven.

Hvorfor blev du hentet af ambulancen ???

Anmeld

22. august 2014

Nadia&Daniel

Louise-Nicki-buddi skriver:

Tillykke Tillykke 

Dejlige med en med samme termin dag 

Tak Ja, startede med den 19, så 22, så 25 og efter nf igår er det blevet 26/2 p.s. har sendt brev retur

Anmeld

22. august 2014

Nadia&Daniel

2babygirls skriver:

Ihhhh, jeg var også et testmonster. Men kan godt forstå at du lige rundede lægen, man bliver jo lidt skuffet!!

Vi ville faktisk ikke have vist kønnet anden gang, men farmor overtale mig til en hygge tur med scanning og shopping, og kunne jo ikke lade hver det er jo fantastisk at se dem så tit som muligt i maven.

Hvorfor blev du hentet af ambulancen ???

Jeg vågende af virkelig mavesmerter - så Daniel ringede 1813, og de sendte en ambulance. Jeg døjer med cyster og havde en som var større end de andre, og den lavede problemer.

Anmeld

22. august 2014

grinny

Nadia&Daniel skriver:

Manden har sagt: får vi en pige, prøver vi igen (manden har et lille ønske om en fodboldspiller) Men lad os nu se

Haha, så er det jo vare hvad du håber på?  

Anmeld

22. august 2014

Nadia&Daniel

grinny skriver:

Haha, så er det jo vare hvad du håber på?  

Tja, mor til 2 har jeg altid ønsker - mor til 3, ja det kunne da måske være en mulighed

Anmeld

22. august 2014

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Jeg vågende af virkelig mavesmerter - så Daniel ringede 1813, og de sendte en ambulance. Jeg døjer med cyster og havde en som var større end de andre, og den lavede problemer.

Åhh nej dog er det nogle du skal have fjernet ???

Min svigerinde fik også fjernet nogle i hendes graviditet fordi de gav problemer, og nu er den gal igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.