Easylift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2014

L&V

Kay skriver:

Jeg syntes man skal vedsende et link til en veldokumenteret test når man kommer med sådan en besked

Autostol.dk nu er google jo opfundet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

L&V

7. september 2014

Kay

Karina84 skriver:

Ved en hurtig googling synes jeg ikke umiddelbart at jeg kan finde nogle tests på den, men fandt dette, hvor det lyder til at den er fint testet og godkendt.

http://www.easylift.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=77

Ja den er nemlig godkendt og betydelig bedre for ryggen hvis man er en familie der køre mere end det anbefalede

Anmeld

7. september 2014

Kay

L&V skriver:

Autostol.dk nu er google jo opfundet

Ja det er den jo men hvad skal jeg Google?

For hvis jeg Googler easylift kommer der intet frem men måske jeg skal Google "så skadelig er easylift" for så kan jeg da finde dårlige udtalelser om stort set alle ting

Anmeld

7. september 2014

Kay

L&V skriver:

http://www.bilgalleri.dk/forum/generel-diskussion/ 816627-hjaelp_til_autostollift

Prøv feks og se filmen nederst på siden

Virkelig veldokumenteret

En flok mænd og kvinder der udveksler deres holdninger og videoer der intet resultat viser?

Tja jeg har lært en del om kildekritik og det er ikke en ret troværdig kilde

Anmeld

7. september 2014

L&V

Kay skriver:

Virkelig veldokumenteret

En flok mænd og kvinder der udveksler deres holdninger og videoer der intet resultat viser?

Tja jeg har lært en del om kildekritik og det er ikke en ret troværdig kilde

Filmen til sidst som jeg skriver. Det er en film fra crash test..

Anmeld

7. september 2014

Kay

L&V skriver:

Filmen til sidst som jeg skriver. Det er en film fra crash test..

Ja den så jeg også godt, men der er jo ingen konklusion på den, lige meget hvad, når man køre galt bliver man jo kastet rundt... det gør man også i en autostol... men der er jo ingen test som sådan hvor fagfolk går ud og siger det ene eller det andet... det er en video hvor man ser fra siden at dukken i liften hopper lidt op og ned igen, prøv at se samme film om autostol det ser heller ikke rat ud... så skal vi bare lade helt være med at køre bil?

Anmeld

7. september 2014

L&V

Kay skriver:

Ja den så jeg også godt, men der er jo ingen konklusion på den, lige meget hvad, når man køre galt bliver man jo kastet rundt... det gør man også i en autostol... men der er jo ingen test som sådan hvor fagfolk går ud og siger det ene eller det andet... det er en video hvor man ser fra siden at dukken i liften hopper lidt op og ned igen, prøv at se samme film om autostol det ser heller ikke rat ud... så skal vi bare lade helt være med at køre bil?

Du ska være så hjertens velkommen til at ligge dit barn i sådan en. Jeg gider ærligtalt ikke diskutere med dig

Anmeld

7. september 2014

Kay

L&V skriver:

Du ska være så hjertens velkommen til at ligge dit barn i sådan en. Jeg gider ærligtalt ikke diskutere med dig

fair nok du ikke vil diskutere... især ikke når du ikke kan dokumentere det du påstår med fakta, men det erjo også helt ok at havde holdninger til ting  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.