Easylift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.053 visninger
18 svar
3 synes godt om
22. august 2014

Lejenbarnevogn.nu

At benytte easyliften er vist et spørgsmål om tro, skal din baby ligge ned eller skal din baby sidde i en autostol. Liften er fuldt godkendt efter de nyeste sikkerhedsstandarder ECE44/04 og er det eneste produkt på markedet som kan bruges som både lift og autostol. 

Liften kan lejes hos lejenbarnevogn.nu og den kan også som det eneste sted i Danmark, lejes i få dage f.eks hvis du skal en til længere køretur eller en weekendtur og hvor dit barn kan ligge ned under hele transporten istedet for at sidde i autostolen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Kay

Hvordan med priser? Og hvor i landet skal den hentes og afleveres?

Vi var så glade for den vi lejede til vores datter og skal helt sikkert leje en til lillesøster når hun kommer 

Anmeld

22. august 2014

Lejenbarnevogn.nu

Kay skriver:

Vi var så glade for den vi lejede til vores datter og skal helt sikkert leje en til lillesøster når hun kommer 

Mit firma ligger i Glostrup og jeg betjener dermed Storkøbenhavn. Kigg ind på hjemmesiden - der er forskellige priser alt efter hvor mange dage du skal bruge liften 

Anmeld

22. august 2014

Lejenbarnevogn.nu

Kay skriver:

Hej igen - ja med udlejningen hos mig er der nu flere valgmuligheder på markedet. Du kan leje Easyliften hos de store børneudstyrsforretninger, men her er det i minimum i 6 måneder eller du kan vælge den kortere hos mig alt efter behov.

Ja, vi leverer og henter vort udlejningsudstyr i Storkøbenhavn eller man kan hente selv på vor lageradresse i Glostrup.

Anmeld

6. september 2014

Kay

Syntes det er en rigtig god ide at man kan leje den for få dage, men hvis man som os har behov for den i 4-6 måneder bliver det en del dyre end man kan få det til andre stæder

Anmeld

6. september 2014

Snevejr84

Syntes det er en rigtig god ide at man kan leje den for få dage, men hvis man som os har behov for den i 4-6 måneder bliver det en del dyre end man kan få det til andre stæder

Du kan leje den billigt i kærebørn Og man kan leje den ned til en måned.

Anmeld

6. september 2014

L&V

Syntes lige man ska læse tests om sådan en inden man putter sin baby der i

Anmeld

7. september 2014

Kay

Snevejr84 skriver:

Du kan leje den billigt i kærebørn Og man kan leje den ned til en måned.

Det ved jeg men havde lidt forventet at priserne kunne matches af dem

Anmeld

7. september 2014

Kay

L&V skriver:

Syntes lige man ska læse tests om sådan en inden man putter sin baby der i

Jeg syntes man skal vedsende et link til en veldokumenteret test når man kommer med sådan en besked

Anmeld

7. september 2014

Karina84

Kay skriver:

Jeg syntes man skal vedsende et link til en veldokumenteret test når man kommer med sådan en besked

Ved en hurtig googling synes jeg ikke umiddelbart at jeg kan finde nogle tests på den, men fandt dette, hvor det lyder til at den er fint testet og godkendt.

http://www.easylift.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=77

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.