Så kom stenen på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2014

Kløver

Smuk sten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

M (:

grinny skriver:

Tusind tak allesammen 

Jeg er så glad for at omridset af hånd og fod kunne blive 1:1, så føler jeg at den virkelig tilhører ham 

Er det hans fod og håndaftryk? 

Og sikke en smuk sten - og synes det er en smuk tanke, at stenen er sat på på hans månedsdag. 

Anmeld

22. august 2014

grinny

M (: skriver:

Er det hans fod og håndaftryk? 

Og sikke en smuk sten - og synes det er en smuk tanke, at stenen er sat på på hans månedsdag. 

Ja, eller i hvert fald så godt det kunne lade sig gøre, men omridset er lavet efter hans

Anmeld

22. august 2014

M (:

Ja, eller i hvert fald så godt det kunne lade sig gøre, men omridset er lavet efter hans

Hold da op.. Det synes jeg godt nok er stærkt! Fik helt et sug i maven.. Så er det virkelig en mindeplads for jeres søn - og meget håndgribeligt..  Så tæt på, man kan komme på at have ham hos sig uden at have det.. 

Ej, håber du forstår hvad jeg mener. Det var godt nok kluntet formuleret. 

Anmeld

22. august 2014

grinny

M (: skriver:

Hold da op.. Det synes jeg godt nok er stærkt! Fik helt et sug i maven.. Så er det virkelig en mindeplads for jeres søn - og meget håndgribeligt..  Så tæt på, man kan komme på at have ham hos sig uden at have det.. 

Ej, håber du forstår hvad jeg mener. Det var godt nok kluntet formuleret. 

Jeg forstår, og lige præcis den samme tanke havde jeg  

Nu er det hans og ikke "bare" en sten - det betyder mig for mig at han har "rørt ved den" eller hvad man skal sige.

Men det var også svært for det betød at vi lige pludselig skulle se virkeligheden.

Anmeld

22. august 2014

M (:

grinny skriver:

Jeg forstår, og lige præcis den samme tanke havde jeg  

Nu er det hans og ikke "bare" en sten - det betyder mig for mig at han har "rørt ved den" eller hvad man skal sige.

Men det var også svært for det betød at vi lige pludselig skulle se virkeligheden.

Lige præcis de ord jeg ledte efter - at han har rørt ved stenen og gennem den har i nu altid et lille stykke af ham i kan røre og have direkte kontakt til ham igennem.. 

Det er en stor dag - både glædelig og uendelig hård, for en gravsten er et uigenkaldeligt bevis på, at han aldrig kommer tilbage.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.