Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
grinny skriver: Efter 8 måneder har vi nu - endelig - fået stenen på. Det har taget lang tid, men vi er meget tilfredse med resultatet Vi valgte at tage derover sammen med lidt familie og venner for at mindes ham. Nu glæder jeg mig bare til jorden omkring bliver normal igen og så håber jeg på at vi kan få små sten på derover, men det her var i hvert fald et meget stort skridt. Og så er det lidt specielt at stenen faktisk blev færdig og sat på idag når det faktisk er d. 22 idag. Tillykke med de 8 måneder min søn
Efter 8 måneder har vi nu - endelig - fået stenen på. Det har taget lang tid, men vi er meget tilfredse med resultatet
Vi valgte at tage derover sammen med lidt familie og venner for at mindes ham.
Nu glæder jeg mig bare til jorden omkring bliver normal igen og så håber jeg på at vi kan få små sten på derover, men det her var i hvert fald et meget stort skridt.
Og så er det lidt specielt at stenen faktisk blev færdig og sat på idag når det faktisk er d. 22 idag.
Tillykke med de 8 måneder min søn
Den er så smuk
Du er sq en sej kvinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smukt
Tusind tak allesammen
Jeg er så glad for at omridset af hånd og fod kunne blive 1:1, så føler jeg at den virkelig tilhører ham
virkelig smuk sten og enkel tekst der siger det hele..
Tillykke med din søn på 8 mdr
Det er rigtig fint <3
Hvor er den smuk
Så smukt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128