"for meget" fosterbevægelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2014

Christine

Kay skriver:

Nej har ik slået mig og ikke ondt på den måde kun i muskler og ja resten der høre til på maven

Iih kender det godt. Synes jeg har en mavemuskel i den ene side der føles forstrukket 

Men det er den nok også 

Rigtigt dejligt at der er godt med liv i din baby!
De der plukveer kan nu godt være irriterende selv om de ikke gør ondt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2014

Kay

Christine skriver:

Iih kender det godt. Synes jeg har en mavemuskel i den ene side der føles forstrukket 

Men det er den nok også 

Rigtigt dejligt at der er godt med liv i din baby!
De der plukveer kan nu godt være irriterende selv om de ikke gør ondt. 

Ja og er bare så træt og træt i kroppen med al den aktivitet og ømhed

Og sådan var det slet ikke da jeg ventede Elna, altså hun var en aktiv lille en men slet ikke på sådan en voldsom måde 

Anmeld

22. august 2014

EnGodMor

Det kunne være mig, som havde skrevet det indlæg ligesom dig

Her får jeg så ekstremt mange bank indefra, og det er faktisk hele tiden. 

Tænkte selv på i dag om det var normalt, at baby er så meget aktiv stort set hele tiden.

Jeg kan simpelthen hellere ikke sove ordentlig om natten, på grund af alt den uro baby ligger og laver. 

Jeg er heldig hvis jeg får to eller fire timers sammenlagt søvn på en hel nat

Håber ligesom du, at baby er mere stille når den bliver født, for har i forvejen to ekstrem aktive børn  på to og fire år. 

Anmeld

22. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker om det evt ka ha noget at gøre med at vejret er blevet køliger?? Ligesom at baby ka være meget stille når det er varmt, ka baby vel også være mere aktiv når det bliver kolder. Vh stine

Anmeld

22. august 2014

Kay

StineW79 skriver:

Tænker om det evt ka ha noget at gøre med at vejret er blevet køliger?? Ligesom at baby ka være meget stille når det er varmt, ka baby vel også være mere aktiv når det bliver kolder. Vh stine

Så kan den varme godt se at komme tilbage nu!

Anmeld

22. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

Så kan den varme godt se at komme tilbage nu!

Ja vi vil gerne ha noget mere varme! Vh stine

Anmeld

22. august 2014

Kay

StineW79 skriver:

Ja vi vil gerne ha noget mere varme! Vh stine

Ja... godtnok ønskede jeg at oktober kom tidligt i år... men sgu ikke så grund af vejret

Anmeld

23. august 2014

Clisolka

Kay skriver:

Ja vi har jo alle hørt at hvis baby i maven bliver unormalt stille skal vi reagere...

Men skal man også hvis det er modsat? 

De sidste 2 dage har jeg ikke haft meget stille tid fra lillesøster, hun er ekstremt meget mere aktiv end hun plejer, og det giver mig plukveer de er ikke regelmæssige eller gør ondt men jeg bliver øm og træt i maven af alt den aktivitet

Det er heller ikke meget søvn da bevægelserne er så voldsomme at jeg vågner og ligger vågen på grund af dem og må sove i de få små pauser der er

Jeg spurgte min JM ved lillebror, for han var også ekstrem livlig i forhold til storesøsteren. Hun sagde, at det var meget normalt når det er 2. gang - netop fordi livmoderen havde været lejlighed én gang før 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.