Hvilken kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2014

Mamalou

Morgensol skriver:

Helt klart også 1'eren! Den er stanglækker til dig! jeg er enig i at de 2 andre er mindre flatterende til dig, men stadig flotte kjoler.  

Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Tranebaer

nr 1, du skal netop vise dine killer legs frem og ikke gemme dem væk under en kjole

Anmeld

22. august 2014

vitapigen

Hvorfor tildække sådan nogle lækre ben har stemt nr 1

Anmeld

22. august 2014

Frk_Louise

Mamalou skriver:

Hej Baby

Jeg skal til fest på lørdag og jeg ved ikke hvilken kjole jeg skal tage på. Derfor afstemning Så hjælp med at stemme. Festen er sammen med min kæreste, og jeg kender ikke nogen andre udover min kæreste. Anledning er 30 års fødselsdag, indflytterfest og fordi de er blevet gift.

Vh. Louise

PS. Sidste billede er ikke et forsøg på at vise babser, men for at I skulle se perlerne på kjolen

Jeg tænkte også lige - hvorfor vil hun dog gemme de flotte stænger væk?  Har også stemt på nr. 1.. 

Anmeld

22. august 2014

Mamalou

Tranebaer skriver:

nr 1, du skal netop vise dine killer legs frem og ikke gemme dem væk under en kjole

Tak

Anmeld

22. august 2014

Mamalou

vitapigen skriver:

Hvorfor tildække sådan nogle lækre ben har stemt nr 1

Takker!

Anmeld

22. august 2014

Mamalou

Frk_Louise skriver:

Jeg tænkte også lige - hvorfor vil hun dog gemme de flotte stænger væk?  Har også stemt på nr. 1.. 

Fornemmer en vis enighed. Det bliver kjole nr. 1 - og tak for komplimenten

Anmeld

22. august 2014

Pigent

Mamalou skriver:

Hej Baby

Jeg skal til fest på lørdag og jeg ved ikke hvilken kjole jeg skal tage på. Derfor afstemning Så hjælp med at stemme. Festen er sammen med min kæreste, og jeg kender ikke nogen andre udover min kæreste. Anledning er 30 års fødselsdag, indflytterfest og fordi de er blevet gift.

Vh. Louise

PS. Sidste billede er ikke et forsøg på at vise babser, men for at I skulle se perlerne på kjolen

Den kort sorte kjole

Anmeld

22. august 2014

Lotus86

Helt klart nr. 1

Anmeld

22. august 2014

Christine

Mamalou skriver:

Hej Baby

Vh. Louise

Jeg kan personligt bedst lide 1 og 3. Så det kommer også lidt an på om det er en anledning hvor man har kort eller lang kjole på - det er lidt svært at vide før man er der selvfølgelig  Men det lyder ikke vildt formelt.

Så stemte også nr. 3 for de ben skal da vises frem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.