Hvilken kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken kjole?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.743 visninger
24 svar
14 synes godt om
21. august 2014

Mamalou

Hej Baby

Jeg skal til fest på lørdag og jeg ved ikke hvilken kjole jeg skal tage på. Derfor afstemning Så hjælp med at stemme. Festen er sammen med min kæreste, og jeg kender ikke nogen andre udover min kæreste. Anledning er 30 års fødselsdag, indflytterfest og fordi de er blevet gift.

Vh. Louise

PS. Sidste billede er ikke et forsøg på at vise babser, men for at I skulle se perlerne på kjolen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

TNBC

Mamalou skriver:

Hej Baby

Jeg skal til fest på lørdag og jeg ved ikke hvilken kjole jeg skal tage på. Derfor afstemning Så hjælp med at stemme. Festen er sammen med min kæreste, og jeg kender ikke nogen andre udover min kæreste. Anledning er 30 års fødselsdag, indflytterfest og fordi de er blevet gift.

Vh. Louise

PS. Sidste billede er ikke et forsøg på at vise babser, men for at I skulle se perlerne på kjolen

Den første. 

Anmeld

21. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes helt klar kjole 1-3 afhængig af vejret. Syntes også kjole 2 er super flot, især fed detalje på ryggen! Vh stine

Anmeld

21. august 2014

Mamalou

Yurie skriver:

Den første. 

Tak for svar Den stemmer min kæreste også på.

Anmeld

21. august 2014

Chevro

Mamalou skriver:

Hej Baby

Vh. Louise

Klart den første! Da det er en 30 års fødselsdag og folk er unge ;-) Noget andet hvis det var 50 års fødselsdag, så var den nok ikke så passende (;

Anmeld

21. august 2014

Mamalou

StineW79 skriver:

Syntes helt klar kjole 1-3 afhængig af vejret. Syntes også kjole 2 er super flot, især fed detalje på ryggen! Vh stine

Jeg tror kjole 1 vinder Tak for svar!

Anmeld

21. august 2014

Rockertand

Mamalou skriver:

Hej Baby

Vh. Louise

Klart den første, den er flot til dig.
Nr. 2 lægger lige 20 kg til din vægt, og det er da synd, når du er en pæn pige.
Nr. 3 sidder helt forkert på dig, forkert snit, så tag nr. 1 på og ud med de 2 andre

Anmeld

21. august 2014

Mamalou

Chevro skriver:

Klart den første! Da det er en 30 års fødselsdag og folk er unge ;-) Noget andet hvis det var 50 års fødselsdag, så var den nok ikke så passende (;

Det har du ret i, min kæreste hepper også på den. Underligt nok Tak for svar

Anmeld

21. august 2014

Mamalou

Rockertand skriver:

Klart den første, den er flot til dig.
Nr. 2 lægger lige 20 kg til din vægt, og det er da synd, når du er en pæn pige.
Nr. 3 sidder helt forkert på dig, forkert snit, så tag nr. 1 på og ud med de 2 andre

Tusind tak for din ærlighed

Anmeld

21. august 2014

Morgensol

Helt klart også 1'eren! Den er stanglækker til dig! jeg er enig i at de 2 andre er mindre flatterende til dig, men stadig flotte kjoler.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.