Update på nf i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
10 svar
5 synes godt om
21. august 2014

Anonym trådstarter

Så har vi været til nf-scanning (kl.11.30)

Scanningen gik godt (synes da ikke det var nær så hyggeligt som tilbage i 2010, men det var alligevel en god oplevelse)

Dog fik vi tallet 1:244 (i 2010 var det 1:1926) - dog regnede hun sammen med de tal fra 2010 - og så blev tallet 1:1564 (så ingen moderkageprøve denne gang)

Terminen hedder nu 26/2-15 istedet for 25/2-14

Fik to fine billeder med - de kommer imorgen, når jeg springer ballonen og fortæller hvem VI ER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2014

Masig

Anonym skriver:

Så har vi været til nf-scanning (kl.11.30)

Scanningen gik godt (synes da ikke det var nær så hyggeligt som tilbage i 2010, men det var alligevel en god oplevelse)

Dog fik vi tallet 1:244 (i 2010 var det 1:1926) - dog regnede hun sammen med de tal fra 2010 - og så blev tallet 1:1564 (så ingen moderkageprøve denne gang)

Terminen hedder nu 26/2-15 istedet for 25/2-14

Fik to fine billeder med - de kommer imorgen, når jeg springer ballonen og fortæller hvem VI ER

Kan godt være jeg spørger dumt, men hvad har tallene med 2010 at gøre med denne graviditet???

Og tillykke med bebsen

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Kan godt være jeg spørger dumt, men hvad har tallene med 2010 at gøre med denne graviditet???

Og tillykke med bebsen

Hun forklare - at jeg har en tendes til lave tal i blodet (det var min blodprøve/alder som trak ned - bliver 28 år næste mdr,) Men når man lavede en risikoberegning med de nye tal samt dem fra 2010 - blev tallet 1:1564 (da mine lavetal er stabile - altså også lave i sidste graviditet - havde det nu været omvendt, at mine tal havde været høje, tror jeg ikke man kunne)

Og tak

Anmeld

21. august 2014

Masig

Anonym skriver:

Hun forklare - at jeg har en tendes til lave tal i blodet (det var min blodprøve/alder som trak ned - bliver 28 år næste mdr,) Men når man lavede en risikoberegning med de nye tal samt dem fra 2010 - blev tallet 1:1564 (da mine lavetal er stabile - altså også lave i sidste graviditet - havde det nu været omvendt, at mine tal havde været høje, tror jeg ikke man kunne)

Og tak

Ok, forstår stadig ikke rigtigt hvad de har at gøre med det, da det jo er to forskellige graviditeter, men jeg aner jo intet om det hehe...

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ok, forstår stadig ikke rigtigt hvad de har at gøre med det, da det jo er to forskellige graviditeter, men jeg aner jo intet om det hehe...

Tror det er fordi de kunne se en sammenhæng imellem blodprøverne - at jeg altid vil have lave tal der det var næsten præcis samme tal i blodet i 2010 og nu.

Anmeld

21. august 2014

Røverdatter

Dejligt at det er gået godt til scanningen

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Dejligt at det er gået godt til scanningen

Anmeld

21. august 2014

Masig

Anonym skriver:

Tror det er fordi de kunne se en sammenhæng imellem blodprøverne - at jeg altid vil have lave tal der det var næsten præcis samme tal i blodet i 2010 og nu.

Ok. Ja hvad ved jeg hehe... Men godt at det ser godt ud 

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Ok. Ja hvad ved jeg hehe... Men godt at det ser godt ud 

Anmeld

21. august 2014

Louise-Nicki-buddi

Tror altid man ville samlinge ville jeg da nok os selv gøre 

men stort tillykke med lille baby og glæder mig til at se billeder 

kunne man se babys køn ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.