Faderen vil pludselig ikke ha barnet!! :( Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2014

Chantie

Giv ham lidt tid til lige at sunde sig, uden år presse ham og stille diverse ultimatum.

Jeg blev gravid uplanlagt, og min mand var heller ikke interresset i at få børn. Han truede dog ikke med at gå, men jeg ved at han overvejede det. Jeg havde som dig heller ikke lyst til at være alene mor, men heller ikke abort, så jeg ventede og så tiden an. Og efter nogle uger accepterede han det, men var dog stadig ikke glad ved det. Blev han først da vores fætter blev født. Nu venter vi vores nr 2 som er meget ønsket og planlagt  

Held og lykke .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Anonym trådstarter

Chantie skriver:

Giv ham lidt tid til lige at sunde sig, uden år presse ham og stille diverse ultimatum.

Jeg blev gravid uplanlagt, og min mand var heller ikke interresset i at få børn. Han truede dog ikke med at gå, men jeg ved at han overvejede det. Jeg havde som dig heller ikke lyst til at være alene mor, men heller ikke abort, så jeg ventede og så tiden an. Og efter nogle uger accepterede han det, men var dog stadig ikke glad ved det. Blev han først da vores fætter blev født. Nu venter vi vores nr 2 som er meget ønsket og planlagt  

Held og lykke .

Dejligt at høre en positiv beretning. 

Hvordan var stemningen hjemme hos jer?

Hvad sagde du med hensyn til det?

stemningen er vildt trykket hos os og vi har ikke noget siden mandag

Anmeld

20. august 2014

Chewy

Anonym skriver:

Hej piger

jeg er desværre nød til at være anonym lige idag. Jeg er fuldstændig slået ud. 

Kæresten og jeg har været sammen igennem snart 4 år. 

Jeg får fjerner min hormon spiral i juli mdr grundet gener. Kæresten er naturligvis bekendt med det og vi øver os på den nye verden med gummi! 

Han fravælger kondomet adskillige gange faktisk brugte vi det blot 4 gange. Han ved jeg er imod abort. Og sågar ønskede mig et fælles barn med ham. 

Vi vi har kigget på barnevogne for sjov osv og han har flere gange de seneste uger joker med at jeg nok var gravid da jeg havde kvalme mv.. Hvortil jeg svarede at det tror jeg desværre ikke. 

Nu er det så en realitet at testene er positive! Tror I så manden vil have barnet??? Næ nej 

Han siger han har nok i mine og ikke vil ha nogen, at han ikke magter 4 børn osv! ( vi har kun mine i en 7/7 ordning) 

Nogen som har prøvet lignende og hvad ende det ud med? 

Senest st skrev han at jeg bare kunne beholde barnet og at han nok skulle ta sig af den men han ikke vil bo i huset med 4 børn!!

jeg er fuldstændig ude af den 

Du får lige et kæmpe  Det har du vidst brug for!

Sikke da et fjols af en kæreste du har lige nu. Er virkelig synd for dig! Mon han er gået lidt i panik over den pludselige nyhed over at skulle være far og så reagerer sådan her?

Kan du ikke prøve at udspørge ham lidt om hvorfor han reagerer sådan, når nu det ikke kan komme som en overraskelse for ham at chancen for graviditet er der, når i enstemmigt dyrker ubeskyttet sex? Tænker måske det kan hjælpe at snakke om årsagen til hans reaktion og måske bløde lidt op for hans udmelding om ikke at ville have barnet.

Hvis han stadig stejler, så ville jeg bede ham smutte og så må du finde ud af med dig selv om du kan rumme et barn mere selv.

Anmeld

20. august 2014

SandraXOXO

Hvis min mand nogensinde truede med at "hvis du beholder går jeg fra dig" så ville jeg temmelig sikkert kvittere med "ok, hvis du prøver at tvinge mig til abort er forholdet alligevel intet værd for mig, farvel!"
Han har ret til at vælge hvad han synes og vil. Men det har du fandme også. Så er spørgsmålet bare, vil man byde et barn at få ham som far? Jeg ville ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.