Faderen vil pludselig ikke ha barnet!! :( Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
13 svar
12 synes godt om
20. august 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg er desværre nød til at være anonym lige idag. Jeg er fuldstændig slået ud. 

Kæresten og jeg har været sammen igennem snart 4 år. 

Jeg får fjerner min hormon spiral i juli mdr grundet gener. Kæresten er naturligvis bekendt med det og vi øver os på den nye verden med gummi! 

Han fravælger kondomet adskillige gange faktisk brugte vi det blot 4 gange. Han ved jeg er imod abort. Og sågar ønskede mig et fælles barn med ham. 

Vi vi har kigget på barnevogne for sjov osv og han har flere gange de seneste uger joker med at jeg nok var gravid da jeg havde kvalme mv.. Hvortil jeg svarede at det tror jeg desværre ikke. 

Nu er det så en realitet at testene er positive! Tror I så manden vil have barnet??? Næ nej 

Han siger han har nok i mine og ikke vil ha nogen, at han ikke magter 4 børn osv! ( vi har kun mine i en 7/7 ordning) 

Nogen som har prøvet lignende og hvad ende det ud med? 

Senest st skrev han at jeg bare kunne beholde barnet og at han nok skulle ta sig af den men han ikke vil bo i huset med 4 børn!!

jeg er fuldstændig ude af den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Frk.S

Sikke da en vatp**

Ja, undskyld mig men det skulle han da godt nok have tænkt på før han dyrkede ubeskyttet sex. 

Håber du finder ud af det. 

Anmeld

20. august 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg får fjerner min hormon spiral i juli mdr grundet gener. Kæresten er naturligvis bekendt med det og vi øver os på den nye verden med gummi! 

Han fravælger kondomet adskillige gange faktisk brugte vi det blot 4 gange. Han ved jeg er imod abort. Og sågar ønskede mig et fælles barn med ham. 

Vi vi har kigget på barnevogne for sjov osv og han har flere gange de seneste uger joker med at jeg nok var gravid da jeg havde kvalme mv.. Hvortil jeg svarede at det tror jeg desværre ikke. 

Nu er det så en realitet at testene er positive! Tror I så manden vil have barnet??? Næ nej 

Han siger han har nok i mine og ikke vil ha nogen, at han ikke magter 4 børn osv! ( vi har kun mine i en 7/7 ordning) 

Senest st skrev han at jeg bare kunne beholde barnet og at han nok skulle ta sig af den men han ikke vil bo i huset med 4 børn!!

Synes han er en røv...

Men han har jo også lov at vælge lige såvel som du.

Så du skal jo gøre op med dig selv om du vil være klar til at han forlader dig og så er der for barnet som alene far.

Måske han bare skal vænne sig til tanken, og han bliver, men du ved det desværre ikke.

Jeg ved godt hvad jeg valgte, men det er jo ikke mig

Anmeld

20. august 2014

sandramor

Anonym skriver:

Hej piger

Gud sikke dog en klaphat!! 

Altså hvis han vælger at ha sex uden kondom op til flere gange ved han jo chancen for graviditet er der..... Måske han bare havde regnet med du liiiige smuttede ind og fik en abort  

Men ja du skal ikke få en abort for hans skyld! Du skal kun få en abort hvis du mener du ikke kan stå selv med 4 børn hver anden uge.. Hvis økonomien eller overskuddet til endnu et barn ikke er der..... 

Stort kram til dig 

Anmeld

20. august 2014

Ciss

Jeg hader, når mænd bruger den der "hvis du ikke får en abort, forlader jeg dig"-argumentation.

En abort er altså ikke det samme som at gå til frisøren og ændre hårfarven, fordi man fortryder...

Han ved, hun ikke går ind for abort. Han ved, spiralen er fjernet. Han vælger bevidst kondomet fra. Da har han i praksis valgt muligheden for et barn til. Der er ingen, som har ført ham bag lyset eller på anden måde tvunget ham ind i noget. Siger man A, må man sige B, og det er ekstremt umodent og egoistisk at ville have fornøjelserne men stikke af fra de medfølgende forpligtelser.

Du skal ikke få en abort, hvis du ikke virkelig føler, at det er det rette for DIG. Du skal leve med detteher. At han har kastet sig ud i noget, og nu ikke ønsker at leve med konsekvenserne, må næsten være hans eget problem.

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar og  Varmer rigtig meget!

Jeg håber alt dette bunder i at han skal vende sig til tanken. Føler han presser mig ligenu ved at sige hvis jeg beholder flytter han, men gerne vil hans barn. 

Jeg har ikke lyst at være alene mor til endnu et barn og håber lidt nogen har oplevet det samme hvor faderen blot skulle vænne sig til at det var en realitet. 

Abort er ikke mig og vidste han helt og holdent! Hvis jeg skal gennemgå sådan en tilgiver jeg ham ikke og så er spørgsmålet om ikke forholdet er slut.

Øv øv den værste røv situation at stå I når man ikke præcis ved hvor jeg står med hensyn til ham. Var ellers så glad men vendte på et split sekund. 

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Jeg hader, når mænd bruger den der "hvis du ikke får en abort, forlader jeg dig"-argumentation.

En abort er altså ikke det samme som at gå til frisøren og ændre hårfarven, fordi man fortryder...

Han ved, hun ikke går ind for abort. Han ved, spiralen er fjernet. Han vælger bevidst kondomet fra. Da har han i praksis valgt muligheden for et barn til. Der er ingen, som har ført ham bag lyset eller på anden måde tvunget ham ind i noget. Siger man A, må man sige B, og det er ekstremt umodent og egoistisk at ville have fornøjelserne men stikke af fra de medfølgende forpligtelser.

Du skal ikke få en abort, hvis du ikke virkelig føler, at det er det rette for DIG. Du skal leve med detteher. At han har kastet sig ud i noget, og nu ikke ønsker at leve med konsekvenserne, må næsten være hans eget problem.

1000 tak for dit svar er fuldstændig enig og i bund og grund dybt chokeret over situationen! 

Inderst inde ønsker jeg ikke at være alene med en lille. Men har samtidig også min tvivl om han forlader os eller blot skal sluge kamelen. 

Puhaaaaa hvis ikke det var for at jeg har 3 børn med en anden havde jeg bare sagt JEG BEHOLDER DU KAN GØRE SOM DU VIL! 

Anmeld

20. august 2014

modesty

Anonym skriver:

1000 tak for dit svar er fuldstændig enig og i bund og grund dybt chokeret over situationen! 

Inderst inde ønsker jeg ikke at være alene med en lille. Men har samtidig også min tvivl om han forlader os eller blot skal sluge kamelen. 

Puhaaaaa hvis ikke det var for at jeg har 3 børn med en anden havde jeg bare sagt JEG BEHOLDER DU KAN GØRE SOM DU VIL! 

Jeg synes at du skal sige til ham at der er to valgmuligheder:

1: Du får barnet og I bliver sammen.

2: Du får en abort og går fra ham.

Dette skal du selvfølgelig kun sige hvis du er villig til at gå fra ham. Jeg tror at det bliver som du selv siger - at du ikke vil kunne tilgive ham hvis det ender med en abort, og at jeres forhold derfor alligevel er dødsdømt.

Jeg mener at abort i mange tilfælde kan være det rigtige og jeg er ikke tilhænger af at man sætter børn i verden som ikke er ønsket af begge forældre og ikke har en tryg base. Men i det her tilfælde har han vidst lige præcis hvad han gik ind til. Sikke dog en narrøv, undskyld mit sprog.

Det handler vel også om respekt fra din side? Jeg ville aldrig kunne respektere sådan en mand igen, hvis ikke han tog sit ansvar. Jeg ville simpelthen ikke kunne se ham som en rigtig mand længere.

Jeg håber at han indser at han har lige så meget ansvar som dig og at han må tage det på sig.

Anmeld

20. august 2014

Tildemor

Gør det han ikk forventer, du kan ikk bare sidde med hænderne pænt i skødet og vente på han vælger hvad han vil. 

Anmeld

20. august 2014

Christine

Anonym skriver:

Hej piger

Ikke så pænt af ham!!!! Jeg tror det er meget muligt at han er blevet ramt af panik og det kan jo som bekendt heldigvis gå over igen. Hvis du beslutter at gennemføre graviditeten og forsøge at have ham med, kan i måske få en samtale med en sundhedsplejerske eller jordemoder om det, for der er garanteret andre mænd der har haft det på samme måde.

Hvis du ikke selv kan overskue at stå med 4 børn alene, så forstår jeg det godt, men hvis du vælger aborten (det læser jeg det nu ikke som om du gør), så synes jeg altså du skal give ham sparket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.