Pusletaske til dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2014

TNBC

Frk_Louise skriver:

Ved ikke om du kender mærket Oilily. Men de laver altså pusletasker, der er ret specielle - også i pang farver  De er FOR specielle til mig, men det kan da være, at det er noget for dig? 

Nej dem kender jeg ikke, men måske jeg skulle kigge lidt..Hehe.. Lidt tidligt på den, men hvad fanden.. lidt sjov kan man vel have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Frk_Louise

Chevro skriver:

Altså jeg har en ByStroom! Og den er i cognac farvet læder, det er den mest fantastisk taske jeg nogensinde har haft..

Det er altså brugt da jeg fik en dreng og den skal godt nok bruges igen uanset hvad jeg får denne gang

Så du kan bruge hvad du vil, lad være med at gå op i hvad andre synes! Så kan man ikke lave andet! Hvis du synes den er lækker i kvaliteten, har den rigtige størrelse til dig/dit barn/jeres behov, så er det den du tager ;-) uanset hvad folk ellers mener!

Knus herfra

Dem har jeg også kigget rigtig meget på!  De er vildt fede og man kan jo sagtens bruge den som almindelig taske også..

Men nu faldt jeg lige for den her.. Gider bare ikke, at folk tror baby er en dreng 

Anmeld

20. august 2014

Mama85

Jeg har stemt "dreng", grunden til at jeg synes at den er drenget er jo farven, mønstret er forholdsvis neutralt, men farven giver lige den sidste touch af babydreng..

Anmeld

20. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har stemt begge. Vh stine

Anmeld

21. august 2014

Toeffe87

Den har vi og fik den inden vi vidste hvad der gemte sig i maven. Vi fik så en pige, men får vi en dreng næste gang bliver den også brugt.
Synes den kan bruges til begge køn med de farver.

Anmeld

23. august 2014

Nadia&Daniel

Har stemt begge - dog er jeg ikke så vild med model/farve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.