Pusletaske til dreng eller pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2014

TNBC

Frk_Louise skriver:

Jeg har også haft virkelig svært ved at finde en, jeg synes om.. Til en rimelig pris  

Men synes der er et eller andet ved den her.. Har lige bestilt den 

Jeg har det på samme måde, for jeg gider ikke bare have en sort en(når jeg kommer der til) og jeg så en engang(og nu kan jeg ikke huske hvor eller hvordan den så ud) som jeg bare synes var fantastisk. 

Ja, der er noget ved den. (det er blomster jeg ikke er så glad for, men de her blomster er bare anderledes end de blomster man bliver bombaderet med overalt) Du skal nok blive glad for den. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Frk_Louise

Yurie skriver:

Jeg har det på samme måde, for jeg gider ikke bare have en sort en(når jeg kommer der til) og jeg så en engang(og nu kan jeg ikke huske hvor eller hvordan den så ud) som jeg bare synes var fantastisk. 

Ja, der er noget ved den. (det er blomster jeg ikke er så glad for, men de her blomster er bare anderledes end de blomster man bliver bombaderet med overalt) Du skal nok blive glad for den. 

Nej, samme her..  

Årh, det er da bare typisk.. Håber den dukker op inden du kommer til at mangle en 

Anmeld

19. august 2014

Frk.S

Jeg synes den kan gå fint til begge køn. 

Anmeld

19. august 2014

modesty

Frk_Louise skriver:

Har været ved at kigge på pusletaske. Fandt denne her, men kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes mht. om den kan bruges til både drenge og piger eller ej 

Jeg synes du skal vælge en pusletaske som passer til dig. Det er dig der skal gå med den, ikke babyen. 

Anmeld

19. august 2014

Frk_Louise

Jeg synes du skal vælge en pusletaske som passer til dig. Det er dig der skal gå med den, ikke babyen. 

Det har jeg også gjort. Men vil helst, at den også passer til babys køn.

Anmeld

19. august 2014

TNBC

Frk_Louise skriver:

Nej, samme her..  

Årh, det er da bare typisk.. Håber den dukker op inden du kommer til at mangle en 

Ja eller en der er bedre.. synes sort er så kedelig. Må gerne være lidt specielt. Og passe til en selv.

Anmeld

19. august 2014

Frk_Louise

Yurie skriver:

Ja eller en der er bedre.. synes sort er så kedelig. Må gerne være lidt specielt. Og passe til en selv.

Nemlig!  

Jeg har ikke set andre med denne her pusletaske.. Det er næsten altid den klassiske sorte, der fulgte med til barnevognen 

Anmeld

19. august 2014

TNBC

Frk_Louise skriver:

Nemlig!  

Jeg har ikke set andre med denne her pusletaske.. Det er næsten altid den klassiske sorte, der fulgte med til barnevognen 

Jeg ville elske hvis jeg fandt den fedeste pusletaske i pangfarve. hehe.. kunne være så cool.. bare for at være total anderledes. Men tror ikke det bliver lavet. 

Anmeld

20. august 2014

Frk_Louise

Jeg ville elske hvis jeg fandt den fedeste pusletaske i pangfarve. hehe.. kunne være så cool.. bare for at være total anderledes. Men tror ikke det bliver lavet. 

Ved ikke om du kender mærket Oilily. Men de laver altså pusletasker, der er ret specielle - også i pang farver  De er FOR specielle til mig, men det kan da være, at det er noget for dig? 

Anmeld

20. august 2014

Chevro

Frk_Louise skriver:

Har været ved at kigge på pusletaske. Fandt denne her, men kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes mht. om den kan bruges til både drenge og piger eller ej 

Altså jeg har en ByStroom! Og den er i cognac farvet læder, det er den mest fantastisk taske jeg nogensinde har haft..

Det er altså brugt da jeg fik en dreng og den skal godt nok bruges igen uanset hvad jeg får denne gang

Så du kan bruge hvad du vil, lad være med at gå op i hvad andre synes! Så kan man ikke lave andet! Hvis du synes den er lækker i kvaliteten, har den rigtige størrelse til dig/dit barn/jeres behov, så er det den du tager ;-) uanset hvad folk ellers mener!

Knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.