Rigtig eller skygge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men hvis din sidste mens startede d. 3., har du jo ikke haft ÆL før tidligst d. 14. Så muligvis det var din ÆL du mærkede d. 14.

Det tænker jeg lidt , for dagen efter havde jeg ikke mens lignede smerter eller niven , 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

Mother-love

Jeg kan godt ane nogle streger. Men om det er skyggestreger ved jeg ikke.
for at den er der.

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men hvis din sidste mens startede d. 3., har du jo ikke haft ÆL før tidligst d. 14. Så muligvis det var din ÆL du mærkede d. 14.

Ingen ide om det var min ægløsning den 14 men jeg gætter på det pga mens lignede smerter ( hvis jeg ikke vidste jeg havde det den 3 så var jeg da overbevist om det kom den 14)  havde også det der æggehvide lignede udflåd,  dagen efter havde jeg ikke den,  der mens murren mere. den 16 pg 17 havde jeg ikke det æggehvide udflåd men igår og Idag er det vendt tilbage , eller det skifter lidt med at være noget hvidt vandet udflåd og æggehvide lignede udflåd , 

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

Mother-love skriver:

Jeg kan godt ane nogle streger. Men om det er skyggestreger ved jeg ikke.
for at den er der.

Jeg prøver igen om nogle dage og ser om der sker noget eller ej  

Anmeld

20. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Ingen ide om det var min ægløsning den 14 men jeg gætter på det pga mens lignede smerter ( hvis jeg ikke vidste jeg havde det den 3 så var jeg da overbevist om det kom den 14)  havde også det der æggehvide lignede udflåd,  dagen efter havde jeg ikke den,  der mens murren mere. den 16 pg 17 havde jeg ikke det æggehvide udflåd men igår og Idag er det vendt tilbage , eller det skifter lidt med at være noget hvidt vandet udflåd og æggehvide lignede udflåd , 

Okay, men jeg forstår ærligt talt ikke hvorfor du bliver ved med at teste. Kan ikke se hvordan du kan være gravid.

Men du skal selvfølgelig bare gøre hvad du har det bedst med. 

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Okay, men jeg forstår ærligt talt ikke hvorfor du bliver ved med at teste. Kan ikke se hvordan du kan være gravid.

Men du skal selvfølgelig bare gøre hvad du har det bedst med. 

Har ikke testet , venter først med det hvis jeg ikke for mens i slutningen af mdr eller start næste mdr

Undre mig bare over at først har jeg æggehvide udflåd , to dage hvor der ikke er noget af det og nu kommer det så igen:/ 

Anmeld

20. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Har ikke testet , venter først med det hvis jeg ikke for mens i slutningen af mdr eller start næste mdr

Undre mig bare over at først har jeg æggehvide udflåd , to dage hvor der ikke er noget af det og nu kommer det så igen:/ 

Man kan aldrig rigtig vide med det udflåd, synes jeg. Nogle gange følger det cyklus, andre gange kan der netop komme dage hvor det afviger. Sådan er det i hvert fald også her.

Anmeld

21. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Man kan aldrig rigtig vide med det udflåd, synes jeg. Nogle gange følger det cyklus, andre gange kan der netop komme dage hvor det afviger. Sådan er det i hvert fald også her.

Nej det ikke til at blive klog på :/

Anmeld

26. august 2014

VictoriaA

Anonym skriver:

Er lidt i tvivl er det en skygge streg eller er der en rigtig streg , 

den en øverste er fra den 16 og den anden er fra i dag 

Vil sige den nok er der!�� men du må meld ud..

hvad tror i omkring min? 

Anmeld

26. august 2014

Anonym trådstarter

VictoriaA skriver:

Vil sige den nok er der!�� men du må meld ud..

hvad tror i omkring min? 

Har taget nogle efter følgende og der er ikke kommet nogen streg :/ men prøver et andet mærke Idag jeg kan ikke se noget billede fra dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.