Rigtig eller skygge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2014

Anonym trådstarter

Linkae skriver:

Kan ane noget som ligner en steg nr 2, men hvor længe har de lagt inden ?

Max 10 min over tid , men man kunne ane noget før , men tager en til i morgen tidlig , 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2014

Snorkfrøkenen

Anonym skriver:

Synes nemlig også jeg kan se den , men synes også det er meget tidligt da jeg havde mens den 3/8 men den 14 havde jeg stikken/niven og mens lignede smerter i hele underlivet  virkelig sådan at jeg tænkt nu kommer mens, og dagen efter var der intet. Udover kvalme , også utilpashed igår og Idag som svimmel, og kvalme , har husket og spise ,drikke 

Måske danner du bare hcg hurtigt. Hvordan så testen ud i dag?

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

Snorkfrøkenen skriver:

Måske danner du bare hcg hurtigt. Hvordan så testen ud i dag?

Jeg synes den så negativ ud , 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes den så negativ ud , 

Skal lige siges de to første er taget om eftermiddag den 16 og 18 og den nye fra Idag er taget i morges, ved ikke om det kan ha nogle betydning for om der er en streg eller ej 

Anmeld

19. august 2014

Anonym trådstarter

Her er er billede af alle tre teste , den øverste er fra den 16 om eftermiddagen, den midten er fra igår om eftermiddagen oh den sidste er fra i morges , 

(Der er lidt pletter på den i midten ved ikke helt hvad det er men det var ikke på den igår da jeg tog den, så se bort fra det) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. august 2014

Snorkfrøkenen

Anonym skriver:

Skal lige siges de to første er taget om eftermiddag den 16 og 18 og den nye fra Idag er taget i morges, ved ikke om det kan ha nogle betydning for om der er en streg eller ej 

Åh øv. Den burde jo netop være mere positiv, hvis det er morgenurin. Vent nogle dage og prøv igen.  

Anmeld

20. august 2014

modesty

Er lidt i tvivl er det en skygge streg eller er der en rigtig streg , 

den en øverste er fra den 16 og den anden er fra i dag 

Men altså, d. 18. er jo 15 dage efter mens, det vil sige du har nærmest kun lige fået din ÆL? Jeg er ked af at sige det, men jeg synes det virker helt vildt allerede at teste så tidligt. Desuden ser jeg intet på nogen af testene.

Jeg tror det vil være sundt for dig at tage en slapper og gå ud fra at når du får kvalme på det tidspunkt i din cyklus, så er det nok fordi du har et maveonde og ikke så meget andet. 

Glem test-tankerne til din menstruation udebliver, og brug energien på noget andet indtil da (ved godt at det er nemmere sagt end gjort).

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Men altså, d. 18. er jo 15 dage efter mens, det vil sige du har nærmest kun lige fået din ÆL? Jeg er ked af at sige det, men jeg synes det virker helt vildt allerede at teste så tidligt. Desuden ser jeg intet på nogen af testene.

Jeg tror det vil være sundt for dig at tage en slapper og gå ud fra at når du får kvalme på det tidspunkt i din cyklus, så er det nok fordi du har et maveonde og ikke så meget andet. 

Glem test-tankerne til din menstruation udebliver, og brug energien på noget andet indtil da (ved godt at det er nemmere sagt end gjort).

Har netop ingen ide om hvornår jeg har /haft ægløsning da jeg den 14 havde det som om min mens skulle komme og stikken/niven også , og sidste mens var den 3/8 

Anmeld

20. august 2014

modesty

Har netop ingen ide om hvornår jeg har /haft ægløsning da jeg den 14 havde det som om min mens skulle komme og stikken/niven også , og sidste mens var den 3/8 

Men hvis din sidste mens startede d. 3., har du jo ikke haft ÆL før tidligst d. 14. Så muligvis det var din ÆL du mærkede d. 14.

Anmeld

20. august 2014

stjernehimmel

Det er for mig uden tvivl skyggestreger...

Desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.