Hula hop challenge... Nogen der vil være med? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2014

A. Nonymsen

Soffy27 skriver:

Ja det vil jeg da gerne
Aner ikke om jeg har et målebånd - leder lige.. men hvis ikke så går det måske alligevel skal man måle ved taljen eller hvor?

Omkring hoften, der hvor man er størst... Lige på håndtagene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

Michelle21

A. Nonymsen skriver:

http://www.shapeup.dk/hulahopring-1-2-kg.html 

Jeg er ikke 100, men det skulle være noget med at den er med til at knuse fedtcellerne på hofterne...

har en veninde der gik til hulahop i et træningscenter, hun tabte fem cm tror jeg det var, og hun var ikke overvægtig bare normal vægtig

Tak for svar

Anmeld

18. august 2014

Tystys14

Jeg har lige købt en på 1.2 kg er det for lidt? 

Fy for ... Hvor gør det ondt 

Men er da 100% med 

Anmeld

18. august 2014

Soffy27

Wihuuuu.. Sikke hvor det allerede rykker åbenbart.. Har købt et par jeans i H&M da mine før fødsel og graviditets bukser ikke længere kunne komme op over lårene.. Skal ud og handle om lidt og synes jeg ville tage dem på, men til min store skræk kunne jeg ikke lukke dem og tænkte FUUUUCK jeg har taget på EFTER jeg har født.. Indtil jeg opdagede at jeg havde taget et par af de gamle jeans.. De kunne nu komme op over de brede lår-basser.. Er en meget glad kvinde.. Hulahoppen bliver taget i brug idag i håb om at de kan lukkes snart

Anmeld

18. august 2014

A. Nonymsen

NV skriver:

Jeg har lige købt en på 1.2 kg er det for lidt? 

Fy for ... Hvor gør det ondt 

Men er da 100% med 

Mener også min kun er på 1.2kg, så håber det er nok... Der stod ikk noget om hvor meget vægt man skulle bruge... Jubii glæder mig, skal bare hjem så går jeg igang med at måle ��

Anmeld

18. august 2014

A. Nonymsen

Soffy27 skriver:

Wihuuuu.. Sikke hvor det allerede rykker åbenbart.. Har købt et par jeans i H&M da mine før fødsel og graviditets bukser ikke længere kunne komme op over lårene.. Skal ud og handle om lidt og synes jeg ville tage dem på, men til min store skræk kunne jeg ikke lukke dem og tænkte FUUUUCK jeg har taget på EFTER jeg har født.. Indtil jeg opdagede at jeg havde taget et par af de gamle jeans.. De kunne nu komme op over de brede lår-basser.. Er en meget glad kvinde.. Hulahoppen bliver taget i brug idag i håb om at de kan lukkes snart

Jubii... Er så glad for at i gider være med

Anmeld

18. august 2014

Lukas&Liam<3

Det skal vidst helst være 1,7.. Bruger min jævnligt

Anmeld

18. august 2014

A. Nonymsen

Mandag uge 1 = 87cm... Glæder mig til at se om der sker noget 

Anmeld

18. august 2014

A. Nonymsen

Lukas&Liam<3 skriver:

Det skal vidst helst være 1,7.. Bruger min jævnligt

Okay, måske man skal opgradere den så... Men 1,2kg må være bedre end ingen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.