Hula hop challenge... Nogen der vil være med? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.157 visninger
18 svar
5 synes godt om
17. august 2014

A. Nonymsen

Tja er ved at være godt træt af bildækket, så har for noget tid siden investeret i en hulahop ring med vægt, det er dog aldrig rigtig blevet til det store

Men nu skal det være, har fundet en challenge på nettet der løber over 6 uger, og tænkte om nogen ville være med?

Jeg tænker at vi hver mandag skriver bildækkets mål, og forhåbentligt tab af cm.. Og husk at tage før/efter billeder, ikke til deling hvis man ikke har lyst, men det er da fedt at have

Håber nogen er friske, her kommer opgaven:

Målet er at bruge hulahopringen minimum 4 gange om ugen.

Uge 1

2 minutter hver vej – altså både højre og venstre rundt med ringen

Uge 2

4 minutter hver vej

Uge 3

6 minutter hver vej

Uge 4 

8 minutter hver vej

Uge 5

9 minutter hver vej

Uge 6

10 minutter hver vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Røverdatter

Jeg har haft min i et par år og bruger den jævnligt. Bruger den mindst en gang om ugen, og gerne hver dag. Jeg mærker forandring efter kun to uger med hoola hop ring to gange om dagen. Mine mavemuskler bliver stærkere og jeg taber mig på sidebenene og maven

Det er en virkelig god opfindelse!

Anmeld

17. august 2014

A. Nonymsen

Røverdatter skriver:

Jeg har haft min i et par år og bruger den jævnligt. Bruger den mindst en gang om ugen, og gerne hver dag. Jeg mærker forandring efter kun to uger med hoola hop ring to gange om dagen. Mine mavemuskler bliver stærkere og jeg taber mig på sidebenene og maven

Det er en virkelig god opfindelse!

Jeg er også glad for min, men har aldrig fået brugt den fast så håber lidt jeg kan få nogen med så det er lidt mere motiverende

Anmeld

17. august 2014

Michelle21

Hvad er det for en, har du et billede og hvad er det den gør? 

Anmeld

17. august 2014

A. Nonymsen

Michelle21 skriver:

Hvad er det for en, har du et billede og hvad er det den gør? 

http://www.shapeup.dk/hulahopring-1-2-kg.html 

Jeg er ikke 100, men det skulle være noget med at den er med til at knuse fedtcellerne på hofterne...

har en veninde der gik til hulahop i et træningscenter, hun tabte fem cm tror jeg det var, og hun var ikke overvægtig bare normal vægtig

Anmeld

18. august 2014

Soffy27

Har lige et spørgsmål - har for nyligt investeret i en hulahop ring med vægt på.. Der er sådan nogen "buer" på indersiden - problemet er bare at den gør så forbandet ondt på mig, som om nogen slår mig..
Er det normalt? Har født for 8 uger siden så ved ikke om det har noget at sige - eller om man bare skal bide smerten i sig

Anmeld

18. august 2014

Soffy27

Tjekkede lige linket og det er den jeg har købt

Anmeld

18. august 2014

A. Nonymsen

Soffy27 skriver:

Har lige et spørgsmål - har for nyligt investeret i en hulahop ring med vægt på.. Der er sådan nogen "buer" på indersiden - problemet er bare at den gør så forbandet ondt på mig, som om nogen slår mig..
Er det normalt? Har født for 8 uger siden så ved ikke om det har noget at sige - eller om man bare skal bide smerten i sig

Det er normalt, den giver nogle flotte blå mærker i starten, men det går over...

vil du være med?

Anmeld

18. august 2014

Soffy27

Ja det vil jeg da gerne
Aner ikke om jeg har et målebånd - leder lige.. men hvis ikke så går det måske alligevel skal man måle ved taljen eller hvor?

Anmeld

18. august 2014

Røverdatter

Når ringen er brugt i to uger intensivt før den slet ikke ondt mere. Men ja - i starten gør det nas et par dage eller mere. Bare bliv ved og pludselig forsvinder smerten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.