Kan man tabe uden at mærke det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2014

Anonym trådstarter

jeanett1988 skriver:

Jeg er lige gået igennem en MA. Jeg havde også en fornemmelse ligesom dig af at der var noget galt, for alle mine symptomer forsvandt da jeg var 5 uger henne. var til scanning i torsdags, hvor der ikke var noget foster, kun en blommesæk. Skulle have været 9+2. Jeg drømmer meget som gravid og drømmene forsvandt fra den ene dag til den anden. Der gik det op for mig at det nok ikke var helt godt. Blødte ikke på noget tidspunkt. 

Krydser fingre for alt er som det skal være hos dig 

Havde du heller ikke ondt eller noget? - tænker at det er rigtig positivt at vi allerede har set hjerteblink , men følelsen er stadig skør... 

Havde de også en sal måneden inden jeg blev gravid, og det mærkede jeg... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2014

jeanett1988

Anonym skriver:

Havde du heller ikke ondt eller noget? - tænker at det er rigtig positivt at vi allerede har set hjerteblink , men følelsen er stadig skør... 

Havde de også en sal måneden inden jeg blev gravid, og det mærkede jeg... 

Nej jeg havde ikke ondt nogen steder. 

Anmeld

18. august 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Nej jeg har intet haft, hverken blødning eller smerter... Der er bare hele tiden noget der siger mig, du er ikke gravid mere, men sådan havde jeg det også inden skanningen i uge 6, og der så alt jo fint ud :-)

hvordan vidste du det? Var det også bare en fornemmelse du havde eller hvordan? 

- det hjælper lidt, men frugter det stadig... Ved ikke om det er fordi jeg havde regnet med at mærke noget mere til det hele...

Hvis du havde samme følelse i uge 6 og så hjerteblink til scanningen. Mon ikke alt er ok, sys godt jeg også ku bekymre mig lidt hvis jeg ikke havde nogle symptomer. Så krydser fingre for at din fornemmelse tager fejl. Hvornår skal du til NF? Så kan du da forhåbentlig få en afklaring der

Anmeld

18. august 2014

Anonym trådstarter

Sunsmile skriver:

Hvis du havde samme følelse i uge 6 og så hjerteblink til scanningen. Mon ikke alt er ok, sys godt jeg også ku bekymre mig lidt hvis jeg ikke havde nogle symptomer. Så krydser fingre for at din fornemmelse tager fejl. Hvornår skal du til NF? Så kan du da forhåbentlig få en afklaring der

Jamen jeg skal først til lægen på tirsdag så jeg regner med at jeg vel bliver i indkaldt derefter til nakkefold :-) 

Anmeld

18. august 2014

Chili

Anonym skriver:

Ja som mit spørgsmål lyder, kan man tabe, uden at vide det? 

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har det bare som om noget er galt. 

-jeg var ikke ondt, har slet ikke haft det, har ingen kvalme, og har faktisk slet ikke haft nogen symptomer på graviditet what so ever...

Dette er min anden graviditet, og jeg syns ikke jeg havde disse bekymringer  i den første, for 4 år siden...

- jeg er 10 uger henne, og da jeg var 6 uger henne var jeg til en scanning, som viste fint hjerteblink og alt så fint ud... Men har det bare som om det der var, nu er væk... 

Kan jeg ha tabt det uden at mærke det? I form af blødninger eller snerte , eller er der altid en eller anden form for reaktion? 

Knus, en meget fortvivlet mor. 

I uge 10 ville du have blødt meget..
Jeg havde en missed abortion, fostret døde i uge 9 men det blev først opdaget til nf, begyndte så at bløde selv og måtte stå i badet indtil jeg havde aborteret fordi jeg blødte så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.