Kan man tabe uden at mærke det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
14 svar
1 synes godt om
17. august 2014

Anonym trådstarter

Ja som mit spørgsmål lyder, kan man tabe, uden at vide det? 

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har det bare som om noget er galt. 

-jeg var ikke ondt, har slet ikke haft det, har ingen kvalme, og har faktisk slet ikke haft nogen symptomer på graviditet what so ever...

Dette er min anden graviditet, og jeg syns ikke jeg havde disse bekymringer  i den første, for 4 år siden...

- jeg er 10 uger henne, og da jeg var 6 uger henne var jeg til en scanning, som viste fint hjerteblink og alt så fint ud... Men har det bare som om det der var, nu er væk... 

Kan jeg ha tabt det uden at mærke det? I form af blødninger eller snerte , eller er der altid en eller anden form for reaktion? 

Knus, en meget fortvivlet mor. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

-jeg var ikke ondt, har slet ikke haft det, har ingen kvalme, og har faktisk slet ikke haft nogen symptomer på graviditet what so ever...

Dette er min anden graviditet, og jeg syns ikke jeg havde disse bekymringer  i den første, for 4 år siden...

- jeg er 10 uger henne, og da jeg var 6 uger henne var jeg til en scanning, som viste fint hjerteblink og alt så fint ud... Men har det bare som om det der var, nu er væk... 

Kan jeg ha tabt det uden at mærke det? I form af blødninger eller snerte , eller er der altid en eller anden form for reaktion? 

Har du haft blødning?
Jeg er sikker på når du er ca 10 uger så vil du bløde en del hvis du mister.
Men jeg har prøvet at være 9 uger og så pludselig følte jeg mig ikke gravid og 3 dage senere tidligt om morgenen begyndte det at bløde en del, hvorefter jeg så mistede ca. 5 timer senere.

Men håber virkelig ikke der er noget som sker for dig nu, her anden gang har jeg ikke haft samme fornemmelse af at være gravid, men alt er som det skal være.

Ved ikke om du kan bruge det til noget.

for at alt er iorden for dig

Anmeld

17. august 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Man kan godt have en missed abortion.

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

Sunsmile skriver:

Har du haft blødning?
Jeg er sikker på når du er ca 10 uger så vil du bløde en del hvis du mister.
Men jeg har prøvet at være 9 uger og så pludselig følte jeg mig ikke gravid og 3 dage senere tidligt om morgenen begyndte det at bløde en del, hvorefter jeg så mistede ca. 5 timer senere.

Men håber virkelig ikke der er noget som sker for dig nu, her anden gang har jeg ikke haft samme fornemmelse af at være gravid, men alt er som det skal være.

Ved ikke om du kan bruge det til noget.

for at alt er iorden for dig

Nej jeg har intet haft, hverken blødning eller smerter... Der er bare hele tiden noget der siger mig, du er ikke gravid mere, men sådan havde jeg det også inden skanningen i uge 6, og der så alt jo fint ud :-)

hvordan vidste du det? Var det også bare en fornemmelse du havde eller hvordan? 

- det hjælper lidt, men frugter det stadig... Ved ikke om det er fordi jeg havde regnet med at mærke noget mere til det hele...

Anmeld

17. august 2014

LinLin

Man man godt risikere fosteret er gået til uden man mærker noget. Desværre....

Men mon ikke alt er ok og du bare er heldig ikke at have gener!?

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Man man godt risikere fosteret er gået til uden man mærker noget. Desværre....

Men mon ikke alt er ok og du bare er heldig ikke at have gener!?

Jo, det er jeg jo nok:-) 

men i min første graviditet havde jeg vanvittig mange ligament smerter... Lige fra start af faktisk, jeg ku slet ikke rejse mig op, uden at måtte bukke mig lidt sammen igen... 

Så undre det mig bare... Min bryster var vanvittig ømme i 2 ugers tid men det er forsvundet igen... 

Kan man virkelig være så heldig med 2 graviditeter i træk ?  

Anmeld

17. august 2014

LinLin

Anonym skriver:

Jo, det er jeg jo nok:-) 

men i min første graviditet havde jeg vanvittig mange ligament smerter... Lige fra start af faktisk, jeg ku slet ikke rejse mig op, uden at måtte bukke mig lidt sammen igen... 

Så undre det mig bare... Min bryster var vanvittig ømme i 2 ugers tid men det er forsvundet igen... 

Kan man virkelig være så heldig med 2 graviditeter i træk ?  

Det er da jo heldigvis mange der er

Jeg oplevede desværre en missed abortion i min anden graviditet, men havde en problemfri tredje graviditet!

Anmeld

17. august 2014

jeanett1988

Jeg er lige gået igennem en MA. Jeg havde også en fornemmelse ligesom dig af at der var noget galt, for alle mine symptomer forsvandt da jeg var 5 uger henne. var til scanning i torsdags, hvor der ikke var noget foster, kun en blommesæk. Skulle have været 9+2. Jeg drømmer meget som gravid og drømmene forsvandt fra den ene dag til den anden. Der gik det op for mig at det nok ikke var helt godt. Blødte ikke på noget tidspunkt. 

Krydser fingre for alt er som det skal være hos dig 

Anmeld

17. august 2014

Mullepigen21

Jeg er 10+6 henne og jeg har det faktisk på samme måde som dig- dog har jeg haft kvalme, træthed ovs, men i løbet af nogle dage, er det forsvundet ligeså stille.

Jeg håber, at det er fordi jeg er i 11 graviditetsuge og det er derfor at mine symptomer forsvinder :-) Jeg har dog valgt, ikke at få en tidlig skanning og det har jeg inderligt fortrudt nu. Men skal til NF om 2 uger og krydser virkelig fingre! Jeg har ikke blødt, men tanken om, at der intet kan være, eller at det er dødt, er begyndt at fylde mit hoved mere og mere.. 

Anmeld

17. august 2014

Christine

Anonym skriver:

Jeg har en lidt mere positiv oplevelse! I denne graviditet havde jeg det simpelthen så dårligt, kastede op hele dagen lang, havde ømme bryster og så pludseligt to dage før NF holdt det helt op. Da var jeg 11+2 og jeg var sikker på der ikke ville være en levende baby til NF - men det var der altså! Endda en MEGET sprællende baby.

- desværre kom kvalmen så igen få dage efter! Og ligamentsmerter begyndte i ugerne efter. Nu er jeg 29+1 og har da mærket hende en hel del i dag også, så går ud fra alt er vel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.