Er det mon ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2014

Anonym trådstarter

Hej  

Jeg havde mens sidst den 3/8 men den 14/8 havde en stikkende/niven og  jeg havde vild meget murren i maven ligesom med mens virkelig så jeg troede jeg skulle ha mens men kun 12 dage efter sidste mens er måske lidt tidligt at få det igen, dagen efter var der ingen ting og har hverken haft niven eller murren siden den 14/8 , og har en cyklus på ca 27 

de sidste tre gange har der været 27 dage i mellem mens så "regner" med der er de der 27 dage så næste mens vil ca være den 30/8

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

Chewy

Ja det lyder da som ÆL

Jeg har også ÆL allerede 12 dage efter mens start og når din cyklus er så kort, så tror jeg det er det. 

Prøv evt med en ÆL test næste gang hvis ikke du er blevet gravid denne gang

Anmeld

16. august 2014

Anonym trådstarter

Har ikke prøvet det for men havde det virkelig som om mens var på vej, men efter som det kun er 12 dage siden sidste mens første dag så tænkt jeg det ikke var det, og da der ikke har været noget de sidste par dage, udover jeg har haft det lidt underligt i min krop som om jeg er ved at blive syg, jeg har været meget træt de sidste par dage og den vildeste lyst til chokolade, tror dog ikke helt at trætheden og min lyst til chokolade har noget med evt ægløsning men bare underligt at få dage efter er jeg træt, falder i søvn på sofaen kl 19 om aften :/ og fryser hele tiden, 

Anmeld

16. august 2014

Chewy

Hvis I havde sex deromkring så kan du jo være gravid

Anmeld

16. august 2014

Rockertand

Chewy skriver:

Hvis I havde sex deromkring så kan du jo være gravid

Arrh, hvis hun havde ægløsning i forgårs, er hun næppe gravid

Anmeld

16. august 2014

Anonym trådstarter

Vi havde sex den 12 og se. Aften den 14 tættere mod den 15 så tror nu ikke jeg er gravid endnu men chance er der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.