Min smukke baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2014

Tildemor

MysteriousAngel skriver:

Ja det er hårdt. Meget. Til tider helt ubeskriveligt. Men man kommer igennem det. Og så snart baby smiler til en og viser de virkelig ser en så bliver det uvirkeligt. Men for pokker, det er hårdt at stå op om natten, nogle gange hver time. Nogle gange sover de ikke om natten, så er det rigtig hårdt. Men de er dejlige og man er dybt forelsket i dem.

Det tror jeg gerne man må tage det sure med det søde hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2014

Mor til F

Tildemor skriver:

Er det så hårdt i starten som man høre om ? altså med lige pludselig at skulle op om natten og give bryst/flaske, folk siger tit at det er omvæltningerne der er hårde ? 

bare lidt nys

Jeg synes ikke de 2 amninger om natten er slemme,  men min datter har en vane pt. med at vågne igen, en time efter 2. amning,  hvor hun absolut ikke vil sove mere - det er ikke sjovt,  for der bliver jeg træt.  Så hvis jeg kan,  prøver jeg at få en lur i løbet af dagen,  når hun sover. 

Ellers synes jeg det værste er,  når hun græder og ingenting virker,  puha!

Udover det,  tror jeg,  at jeg er ret heldig min datter trives godt,  spiser godt, pludrer og løfter næsten sit eget hoved nu. Og jeg smelter fuldstændig,  når hun smiler til mig :-) 

Anmeld

17. august 2014

Tildemor

BabyFreia skriver:

Jeg synes ikke de 2 amninger om natten er slemme,  men min datter har en vane pt. med at vågne igen, en time efter 2. amning,  hvor hun absolut ikke vil sove mere - det er ikke sjovt,  for der bliver jeg træt.  Så hvis jeg kan,  prøver jeg at få en lur i løbet af dagen,  når hun sover. 

Ellers synes jeg det værste er,  når hun græder og ingenting virker,  puha!

Udover det,  tror jeg,  at jeg er ret heldig min datter trives godt,  spiser godt, pludrer og løfter næsten sit eget hoved nu. Og jeg smelter fuldstændig,  når hun smiler til mig :-) 

2 amninger ? ammer man kun 2 gange i løbet af natten ? 

Anmeld

17. august 2014

Mor til F

Tildemor skriver:

2 amninger ? ammer man kun 2 gange i løbet af natten ? 

Det er meget forskelligt, hvor meget man ammer om natten. 

Min datter bliver ammet til natten mellem 22.00-23.00. Hun vågner så omkring 01.30 og igen omkring kl 04.00 og så mellem 06-07 ca (mellem kl.  06 og 07 er morgen amning)

Det er en ca nat,  men det kan variere - men oftest ammer jeg 2 gange om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.