Min smukke baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.107 visninger
13 svar
15 synes godt om
15. august 2014

Tildemor

Var til nakkefoldscanning i dag, og var helt utrolig at se babyen, åh har ikk engang babyen i mine arme og er allerede dybt forelsket <33

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2014

anonym10101

Hvor fint, tillykke 

Og tro det eller lad være, kærligheden og forelskelsen i maven bliver kun højere når baby er kommet til verdenen  

Anmeld

15. august 2014

Tildemor

Ammehjerne skriver:

Hvor fint, tillykke 

Og tro det eller lad være, kærligheden og forelskelsen i maven bliver kun højere når baby er kommet til verdenen  

Kan jeg slet ikk forestille mig men tror dig gerne glæder mig så meget til at få babyen i mine arme 

Anmeld

15. august 2014

mortilsilke

Vil lige gøre dig opmærksom på at man kan se hele dit CPR nummer.

Anmeld

15. august 2014

Tildemor

VenterVanessa skriver:

Vil lige gøre dig opmærksom på at man kan se hele dit CPR nummer.

Arg hvordan sletter man ?

Anmeld

15. august 2014

Mor til F

Tildemor skriver:

Var til nakkefoldscanning i dag, og var helt utrolig at se babyen, åh har ikk engang babyen i mine arme og er allerede dybt forelsket <33

Stort tillykke med den lille spire i maven ♡ og som en anden skriver,  kærligheden til baby,  vokser kun endnu mere,  når den kommer ud til dig

Anmeld

15. august 2014

Tildemor

BabyFreia skriver:

Stort tillykke med den lille spire i maven ♡ og som en anden skriver,  kærligheden til baby,  vokser kun endnu mere,  når den kommer ud til dig

Det er ikk til at forstå Vi havde bare begge lyst til at blive og se på den lille baby hele tiden 

Anmeld

16. august 2014

Mor til F

Tildemor skriver:

Det er ikk til at forstå Vi havde bare begge lyst til at blive og se på den lille baby hele tiden 

Sådan havde jeg det også  Det var helt fantastisk at se ind i den lilles verden

Det føles som længe siden, jeg var i uge 14.

Min datter er 6 uger og 1 dag gammel idag  

Anmeld

16. august 2014

Tildemor

BabyFreia skriver:

Sådan havde jeg det også  Det var helt fantastisk at se ind i den lilles verden

Det føles som længe siden, jeg var i uge 14.

Min datter er 6 uger og 1 dag gammel idag  

Er det så hårdt i starten som man høre om ? altså med lige pludselig at skulle op om natten og give bryst/flaske, folk siger tit at det er omvæltningerne der er hårde ? 

bare lidt nys

Anmeld

16. august 2014

MysteriousAngel

Tildemor skriver:

Er det så hårdt i starten som man høre om ? altså med lige pludselig at skulle op om natten og give bryst/flaske, folk siger tit at det er omvæltningerne der er hårde ? 

bare lidt nys

Ja det er hårdt. Meget. Til tider helt ubeskriveligt. Men man kommer igennem det. Og så snart baby smiler til en og viser de virkelig ser en så bliver det uvirkeligt. Men for pokker, det er hårdt at stå op om natten, nogle gange hver time. Nogle gange sover de ikke om natten, så er det rigtig hårdt. Men de er dejlige og man er dybt forelsket i dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.