Bækkenløsning - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2014

cwl

stjernehimmel skriver:

Jeg mærkede til det fra ca 5+...

Nu er jeg 16 og døjer RIGTIG meget med det allerede :-(

Hold da op det var også tidligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

LJMNA

cwl skriver:

Ja var hos min læge i går og der spurgte jeg ind til det og hun sagde jeg endelig skulle sige til når det begyndte og genere mig. Og der var snak om fys først og ellers sygemelding.

Og så husk altid at ha fødderne ligeforan næsen, ikk dreje for meget i bækkenet..
En fys kan låne dig et bækkenbælte som eventuelt vil kunne hjælpe dig når du er på arbejde.
Håber at du kan slippe for en sygemelding allerede, for så bliver det en laaang graviditet

Anmeld

14. august 2014

cwl

LJMNA skriver:

Og så husk altid at ha fødderne ligeforan næsen, ikk dreje for meget i bækkenet..
En fys kan låne dig et bækkenbælte som eventuelt vil kunne hjælpe dig når du er på arbejde.
Håber at du kan slippe for en sygemelding allerede, for så bliver det en laaang graviditet

Du har fuldstændig ret. Ja min læge sagde også saml benene så meget som muligt..

Anmeld

14. august 2014

May86

cwl skriver:

Er selv 9+0 og er bare bange for at det er ved at gå den vej. Arbejder på et plejehjem og har en beboer som bruger stålift og kunne godt mærke i dag da jeg brugte den at jeg lavede mange vrid i min lænd

Mon ikke du kan få gode råd af jeres forflytningsvejleder - eller måske endda -underviseren? Hvis det handler om at holde dig frisk og arbejdsdygtig længst muligt, så vil de nok gå med til noget individuel undervisning 

Anmeld

15. august 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84
cwl skriver:

Ja hvor tidligt kan man få det, når man har haft det i sin tidligere graviditet?

Synes min lænd driller mig rigtig meget i dag.

Det var bækkenet der fortalte jeg var gravid 2 gang. 

Første gang fra uge 14. Deltidssygemeldt cavfra uge 18-20 stykker og blev lidt service person på plejehjemmet. Så holdte tiden ud. 

Denne gang deltidssygemeldt fra Ca 5 måneder. Havde fridage. Så i starten Maks 2 arbejdes dage i træk og derefter 1. Arbejdede 100 procent i hjemmeplejen aften. 

Det der har hjulpet her var nok at jeg pressede mig selv. Inaktivitet var og er det værste for mit bækken for så låser jeg hurtig til. 

Anmeld

15. august 2014

stjernehimmel

cwl skriver:

Hold da op det var også tidligt..

Ja det er bare alt for tidligt...

Havde det os i sidste graviditet men slet ikke så tidligt...

SÅ alt mht støvsugning, løft mm det er streng forbudt i håb om jeg ikke skal sygmeldes fordi det bliver værre meget hurtigere end højst nødvendigt...

JEG SAVNER AT STØVSUGE 

Anmeld

15. august 2014

cwl

stjernehimmel skriver:

Ja det er bare alt for tidligt...

Havde det os i sidste graviditet men slet ikke så tidligt...

SÅ alt mht støvsugning, løft mm det er streng forbudt i håb om jeg ikke skal sygmeldes fordi det bliver værre meget hurtigere end højst nødvendigt...

JEG SAVNER AT STØVSUGE 

Ha ha tænk at man kan savne at støvsuge..

Men kan godt forstå du passer på..

Anmeld

15. august 2014

M&N

Ja hvor tidligt kan man få det, når man har haft det i sin tidligere graviditet?

Synes min lænd driller mig rigtig meget i dag.

Min bækkenløsning startede omkring uge 25 i 1. graviditet og i uge 7 i 2. graviditet

Anmeld

15. august 2014

cwl

MorTilMalucca skriver:

Min bækkenløsning startede omkring uge 25 i 1. graviditet og i uge 7 i 2. graviditet

Det er godt nok også tidligt.. Hvordan startede det??

Anmeld

15. august 2014

M&N

cwl skriver:

Det er godt nok også tidligt.. Hvordan startede det??

Med første eller anden?

Denne gang startede smerten i symfysen, i venstre side, nøjagtig samme sted som første gang. Det har bare udviklet sig til det værre denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.