Bækkenløsning - hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
20 svar
3 synes godt om
14. august 2014

cwl

Ja hvor tidligt kan man få det, når man har haft det i sin tidligere graviditet?

Synes min lænd driller mig rigtig meget i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

LJMNA

Første gang blev jeg sygemeld fra uge 12 af, anden gang sygemeldt fra uge 9 og begyndte at gå med krykker uge 16 da min bækkenløsning gik ned i mine ben og de bare nærmest forsvandt under mig.

Anmeld

14. august 2014

Mor Christa

Uge 9 ramte det mig her anden gang :-(

Anmeld

14. august 2014

birthee

Her i min 4. graviditet mærkede jeg til det i flere dage, allerede da jeg var 13 uger henne ca... Med min nr. 3 var jeg 4 mdr henne, og ca. det samme med nr. 2, men der arbejdede jeg også i butik... Synes det er mere slemt denne gang, men det bliver jo heller ikke bedre, jo flere graviditeter man har  God bedring med det 

Anmeld

14. august 2014

cwl

LJMNA skriver:

Første gang blev jeg sygemeld fra uge 12 af, anden gang sygemeldt fra uge 9 og begyndte at gå med krykker uge 16 da min bækkenløsning gik ned i mine ben og de bare nærmest forsvandt under mig.

Er selv 9+0 og er bare bange for at det er ved at gå den vej. Arbejder på et plejehjem og har en beboer som bruger stålift og kunne godt mærke i dag da jeg brugte den at jeg lavede mange vrid i min lænd

Anmeld

14. august 2014

cwl

Mor Christa skriver:

Uge 9 ramte det mig her anden gang :-(

Er selv 9+0 og er bare bange for at det er ved at gå den vej. Arbejder på et plejehjem og har en beboer som bruger stålift og kunne godt mærke i dag da jeg brugte den at jeg lavede mange vrid i min lænd

Anmeld

14. august 2014

cwl

birthee skriver:

Her i min 4. graviditet mærkede jeg til det i flere dage, allerede da jeg var 13 uger henne ca... Med min nr. 3 var jeg 4 mdr henne, og ca. det samme med nr. 2, men der arbejdede jeg også i butik... Synes det er mere slemt denne gang, men det bliver jo heller ikke bedre, jo flere graviditeter man har  God bedring med det 

Tusind tak håber ikke det er allerede..

Anmeld

14. august 2014

LJMNA

cwl skriver:

Måske du skulle snakke med din læge om eventuelt hjælpemidler noget fys, bækkenbælte og så tag muligvis i svømmehallen et par gange i ugen.

Anmeld

14. august 2014

cwl

LJMNA skriver:

Måske du skulle snakke med din læge om eventuelt hjælpemidler noget fys, bækkenbælte og så tag muligvis i svømmehallen et par gange i ugen.

Ja var hos min læge i går og der spurgte jeg ind til det og hun sagde jeg endelig skulle sige til når det begyndte og genere mig. Og der var snak om fys først og ellers sygemelding.

Anmeld

14. august 2014

stjernehimmel

Jeg mærkede til det fra ca 5+...

Nu er jeg 16 og døjer RIGTIG meget med det allerede :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.