Så var vi til 2. JM besøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
4 svar
6 synes godt om
14. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Og det gik temmelig stærkt. Hun spurgte hurtigt til væske i fødder og hænder, mit velbefindende, mit job og om jeg mærker liv dagligt. Derefter fik jeg målt sf-mål - 23cm, og blodtryk - 110/66 og så fik vi hjertelyden at høre  Undervejs fik jm nogen gevaldige puf  

Alt i alt - fint fint, og ærligt talt ved jeg ikke helt hvad jeg skal snakke med min læge om i næste uge til 2. graviditetsundersøgelse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2014

Sunsmile

Dejligt at høre at det gik godt.

Vi gennemgik de samme ting. og jeg skulle til lægen 13 dage efter og der var nu heller ikke meget at snakke om. Skulle dog ha taget blodprøver fordi jeg var resus negativ.

Til læge talte vi også om hvordan jeg havde det, og han målte også SF og lyttede efter hjertet og det var så det, men det var da meget hyggeligt.

Anmeld

5. september 2014

Babybrain

Jeg var også til 2. jordemoder besøg her i går, hvor vi gennemgik de samme ting, og skal så til lægen i næste uge. Og så til jordemoder igen om en måned.

Det er selvfølgelig godt nok og elsker alt, hvad der har med baby at gøre, men jeg er ved at være en lille smule træt af at skulle tage fri fra arbejde til alle de tider, man nu skal til. Men det kan jo ikke være anderledes. 

Anmeld

5. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Babybrain skriver:

Jeg var også til 2. jordemoder besøg her i går, hvor vi gennemgik de samme ting, og skal så til lægen i næste uge. Og så til jordemoder igen om en måned.

Det er selvfølgelig godt nok og elsker alt, hvad der har med baby at gøre, men jeg er ved at være en lille smule træt af at skulle tage fri fra arbejde til alle de tider, man nu skal til. Men det kan jo ikke være anderledes. 

Det er jo dybest set valgfrit så hvis du ikke har nogen spørgsmål eller bekymringer, kan du sådan set godt aflyse din lægetid fx. Min egen læge er ret overflødig og fortæller mig aldrig noget jeg ikke ved.  

Anmeld

5. september 2014

Babybrain

Mor11 skriver:

Det er jo dybest set valgfrit så hvis du ikke har nogen spørgsmål eller bekymringer, kan du sådan set godt aflyse din lægetid fx. Min egen læge er ret overflødig og fortæller mig aldrig noget jeg ikke ved.  

Ja, jeg ved godt, at det er valgfrit, men har bare en følelse af at det er bedst. Selvom jeg har det tiptop, udover træthed. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.