Gravid på p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2014

LinLin

Anonym skriver:

Ikke en dråbe?

Grunden til at jeg spørger er egentlig at jeg synes at have hørt at får man p-piller, så får man også en menstruation. Og jeg synes bare at i de historier jeg har hørt om folk der bliver gravid på p-piller, så får de stadig en mens.

Jeg har så godt som ingen mens denne gang. Der kom en to-krones blødning i tirsdags, og en plet i dag. Og det plejer som sagt at være kraftigt.

Jeg har taget p-piller siden jeg var 15 år gammel, og på trods af at jeg før har glemt at tage piller, så er jeg aldrig blevet gravid, før jeg stoppede med at tage dem, og gerne ville være gravid.

Nej. Ingenting... Tog en test da jeg heller ikke fik mens ved anden pause. Så jeg var 8 uger henne da jeg "fandt ud af det".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Tildemor

Jeg har hørt at man ikk behøver at vente til om morgenen med at teste

Anmeld

15. august 2014

Anonym trådstarter

Testen var negativ. Kan mærke at jeg er skuffet i hjertet og meget lettet i hovedet. Jeg cyklede glad på arbejde Idag, så det er nok bare bedst sådan her.. :-)

men så forstår jeg bare overhovedet ikke at jeg ikke har blødt! Jeg har taget P-piller i 18 år kun afbrudt af at få børn to gange, og jeg har ALDRIG oplevet før ikke at få en menstruation efter en P-pille periode. 

Anmeld

15. august 2014

Mulle-Mom

Altså hev er gravid nu og var på regelmæssige p-piller altså tog dem samme til hver dag men kærestens svømmer er stærke så der kom bid jeg fik ingen mins jeg opdaget det fordi jeg ikke fik min mins da jeg var ca 4uger henne   Så det kan ske 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.