Gravid på p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.613 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. august 2014

Anonym trådstarter

Hej damer,

Til jer der er blevet gravid på p-piller.. fik i stadig menstruation? Og var menstruationen normal?

Jeg har haft lidt den fornemmelse at jeg var blevet gravid. Jeg glemte også nogle piller her i sommer, mens vi var på ferie. Og i mandags skulle jeg så have menstruation. Der kom noget tirsdag, men det er nærmest ingenting. Altså, jeg har smerterne, men dem kender jeg jo også fra tidligt i min andre graviditeter. Jeg plejer her to-tre dage inde i mensen have ret kraftig blødning. I dag er der en lille plet i bindet - undskyld halvklamme detaljer. Så jeg bløder, men minimalt i forhold til hvad jeg plejer.

Jeg tog en test i tirsdags, om eftermiddagen. Bragende negativ. Men det var som sagt om eftermiddagen. Jeg har nu købt en ny test, som jeg dødgerne vil tisse på med det samme, men jeg venter til i morgen tidligt. Men det er jo nærmest ikke til at holde ud at vente. Jeg skal starte på ny p-pille periode i morgen, men jeg vil jo ikke tage den, hvis der ikke er noget at beskytte imod..

Kh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2014

Anonym trådstarter

Det er der ingen der har prøvet?

Synes ellers jeg har læst mange historier herinde om kvinder der blev gravide trods p-piller..

Anmeld

14. august 2014

Bshizzle

Jeg blev gravid på P-piller.. Og har idag min store dreng på snart 9 år 

Jeg havde min normale menstruation de første 3 mdr.. Men var øm i det meste af kroppen (kvalme, smerter i brysterne, hovedepine...) 

Gik så til lægen som kunne fortælle mig jeg var gravid. 

Var tude færdig.. Men ønskede at forsætte denne graviditet. 

Syntes du skulle vente til i morgen med at ta en test..

Anmeld

14. august 2014

LinLin

Jeg havde ikke mens

Anmeld

14. august 2014

Mutti2

Jeg havde heller ikke mens de 3 gange jeg blev gravid på p-piller (jeg optager ikke hormonerne som jeg skal).

Men prøv da at teste med morgen urin i morgen

Skal vi krydse for et positivt eller negativt resultat?

Anmeld

14. august 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg blev gravid på P-piller.. Og har idag min store dreng på snart 9 år 

Jeg havde min normale menstruation de første 3 mdr.. Men var øm i det meste af kroppen (kvalme, smerter i brysterne, hovedepine...) 

Gik så til lægen som kunne fortælle mig jeg var gravid. 

Var tude færdig.. Men ønskede at forsætte denne graviditet. 

Syntes du skulle vente til i morgen med at ta en test..

Tak for svar

Jeg har købt en test jeg tager i morgen tidlig.

Anmeld

14. august 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg havde ikke mens

Ikke en dråbe?

Grunden til at jeg spørger er egentlig at jeg synes at have hørt at får man p-piller, så får man også en menstruation. Og jeg synes bare at i de historier jeg har hørt om folk der bliver gravid på p-piller, så får de stadig en mens.

Jeg har så godt som ingen mens denne gang. Der kom en to-krones blødning i tirsdags, og en plet i dag. Og det plejer som sagt at være kraftigt.

Jeg har taget p-piller siden jeg var 15 år gammel, og på trods af at jeg før har glemt at tage piller, så er jeg aldrig blevet gravid, før jeg stoppede med at tage dem, og gerne ville være gravid.

Anmeld

14. august 2014

Anonym trådstarter

Putte-mor skriver:

Jeg havde heller ikke mens de 3 gange jeg blev gravid på p-piller (jeg optager ikke hormonerne som jeg skal).

Men prøv da at teste med morgen urin i morgen

Skal vi krydse for et positivt eller negativt resultat?

3 gange på p-piller alligevel

Jeg tager en test i morgen tidlig, men uha altså..at sidde her hele dagen og tænke tænke tænke hvad nu hvis og hvad nu hvis ikke... så er der lang tid til i morgen.

Jeg ved ikke hvad vi skal krydse for. Vi har to børn, og vi har aftalt ikke at skulle have flere. Men jeg vil gerne have en mere, hvilket min mand ved og forstår, men han synes bare at livet er nemmest med kun 2. Han vil gerne have en mere i den perfekte verden, hvor man har plads og råd. Og jeg er bare almindelig skruk. Men forstår og respekterer hans holdning. Så i bund og grund håber jeg den er positiv, men alligevel håber jeg det ikke.

Anmeld

14. august 2014

Sunsmile

Anonym skriver:

Hej damer,

Til jer der er blevet gravid på p-piller.. fik i stadig menstruation? Og var menstruationen normal?

Jeg har haft lidt den fornemmelse at jeg var blevet gravid. Jeg glemte også nogle piller her i sommer, mens vi var på ferie. Og i mandags skulle jeg så have menstruation. Der kom noget tirsdag, men det er nærmest ingenting. Altså, jeg har smerterne, men dem kender jeg jo også fra tidligt i min andre graviditeter. Jeg plejer her to-tre dage inde i mensen have ret kraftig blødning. I dag er der en lille plet i bindet - undskyld halvklamme detaljer. Så jeg bløder, men minimalt i forhold til hvad jeg plejer.

Jeg tog en test i tirsdags, om eftermiddagen. Bragende negativ. Men det var som sagt om eftermiddagen. Jeg har nu købt en ny test, som jeg dødgerne vil tisse på med det samme, men jeg venter til i morgen tidligt. Men det er jo nærmest ikke til at holde ud at vente. Jeg skal starte på ny p-pille periode i morgen, men jeg vil jo ikke tage den, hvis der ikke er noget at beskytte imod..

Kh.

Hmm spændende at høre om du er gravid eller om din krop bare opføre sig underligt pga du har glemt at ta p-piller.

Anmeld

14. august 2014

Anonym trådstarter

Sunsmile skriver:

Hmm spændende at høre om du er gravid eller om din krop bare opføre sig underligt pga du har glemt at ta p-piller.

Ja, meget spændende!  

Lidt frustrerende, ikke at vide, hvad man håber, at resultatet bliver egentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.