Sandlynlighed for downs = 1:123

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2014

EAF

Junioraxelsson skriver:

Tak hvor er det dejligt at komme hjem til så mange søde, gode og omsorgsfulde svar, blev helt glad 

For at svare på spørgsmålene undervejs så JA man kan se næsebenet og det trøster jeg mig rigtig meget ved også, det der vidst kun 30% med downs der har næseben. 

Jeg bor i nordgrønland og er tilknyttet et lille bitte sygehus hvor de ikke har mulighed for at lave en moderkageprøve eller fostervandsprøve og skal derfor til Nuuk for at få lavet den fostervandsprøve. Er dog så heldig at lægen her er min mand og holder tæt øje med lille bebs med scanning hver uge. Han er heller ikke så bekymret som jeg, men glæder sig også til ventetiden er over og vi bare kan glæde os 100% den sidste del af graviditeten. 

Befinder mig i Nuuk pt 

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. august 2014

Lilje82

Mit tal var godt nok lidt højere. Men mine blodprøver trak også ned. Jeg fik foretaget moderkagebiopsi i uge 12 og alt viste sig at være fint på det område.
Men det var hårdt at gå igennem.

Håber I ender ud med gode svar og en sund og rask baby

Anmeld

14. august 2014

jojomama

Vi var så heldige at få tallet 1:11 på Downs, og ventetiden var virkelig svær. Heldigvis fik vi besked om, at vores søn var helt perfekt.

Min søster gav mig et godt råd: forestil dig, at du står i kø med de 122 andre og der kun er een af jer, der er uheldig. Dét viser dig et mentalt billede af dine odds... Og så er det dæleme mange i køen foran dig, der kan trække en nitte, før du selv gør.

held og lykke - og hold modet oppe indtil svaret foreligger 

Anmeld

14. august 2014

Nanna R.R

Jeeg fik nogenlunde samme risiko, da jeg var gravid med Alexander. Vi valgte moderkagebiopsi, som viste dreng med normale kromosomer  Jeg var også helt slået ud, og det gjorde ondt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+