Vente tøj i store st??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2014

Pigent

Mulle-Mom skriver:

Mange tak dejlig side og lækkere bh'er  

Var så lidt
Her er der tøj, ikke graviditets, men noget kan hvis godt bruges
http://junarose.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Disarobi

Mulle-Mom skriver:

Hej 

jeg er første gangs gravid og har lidt svært ved at finde vente tøj og amme bh'er har jeg næsten opgivet håbet om:"( jeg er dolly parton og selv om jeg kun er 14uger henne kan jeg slet ikke gemme på at jeg er velsignet  og i forvejen er jeg intet siv er der nogen der kan hjælpe jeg kan ikke være den første med de problemer :b på forhånd 1000 tak  

Ventetøj kan jeg ikke hjælpe med da jeg aldrig rigtig fandt noget, men amme bh'er må du ikke opgive.
Gå ind på wajketrading.dk og tjek den amme bh ud der hedder Keira Nude fra Goddess -den sidder bare ultra godt!!! Jeg er selv 85 j

Anmeld

13. august 2014

HB90

Disarobi skriver:

Ventetøj kan jeg ikke hjælpe med da jeg aldrig rigtig fandt noget, men amme bh'er må du ikke opgive.
Gå ind på wajketrading.dk og tjek den amme bh ud der hedder Keira Nude fra Goddess -den sidder bare ultra godt!!! Jeg er selv 85 j

Den vil jeg i hvert fald lige kigge nærmere på :-) 

Anmeld

13. august 2014

Bell'star

Mulle-Mom skriver:

Xxl og nogen gange xxxl bh 85/f 85/g  

Jeg købte ammebh'er i godt nok i str 80G og ikke 85G, meen er det ikke næsten same/same - i wunderwear. (Ligger i hvert fald en på nordre frihavnsgade, 2100 Kbh ø, men sikkert også andre steder) mener de var i mærket triumph, men det må du ikke hænge mig op på

Og ellers så tjek www.wunderwear.dk

Anmeld

13. august 2014

tioyv

Mulle-Mom skriver:

Hej 

jeg er første gangs gravid og har lidt svært ved at finde vente tøj og amme bh'er har jeg næsten opgivet håbet om:"( jeg er dolly parton og selv om jeg kun er 14uger henne kan jeg slet ikke gemme på at jeg er velsignet  og i forvejen er jeg intet siv er der nogen der kan hjælpe jeg kan ikke være den første med de problemer :b på forhånd 1000 tak  

Nu ved jeg ikk hvor du er fra, men i brønderslev ligger en butik med ventetøj op til str 56..

Anmeld

13. august 2014

Mulle-Mom

tioyv skriver:

Nu ved jeg ikk hvor du er fra, men i brønderslev ligger en butik med ventetøj op til str 56..

Vi er fra Hillerød men man kan jo køre i bil hvad hedder butikken lyder dejligt mange tak 

Anmeld

13. august 2014

Mulle-Mom

Bell'star skriver:

Jeg købte ammebh'er i godt nok i str 80G og ikke 85G, meen er det ikke næsten same/same - i wunderwear. (Ligger i hvert fald en på nordre frihavnsgade, 2100 Kbh ø, men sikkert også andre steder) mener de var i mærket triumph, men det må du ikke hænge mig op på

Og ellers så tjek www.wunderwear.dk

Mange 1000 tak for alt hjælpen  

Anmeld

13. august 2014

tioyv

Mulle-Mom skriver:

Vi er fra Hillerød men man kan jo køre i bil hvad hedder butikken lyder dejligt mange tak 

Www.ventetoj-outlet.dk

Anmeld

14. august 2014

alew

Ved ikke om du har mod på at prøve nettet. Jeg køber i dorothyperkins.com, newlook.com og ellos.dk - der kan man finde store størrelser i ventetøj.

De to engelske (de sender fra England, så der er ingen ekstra udgifter eller skatter) er endda lidt store i deres størrelser, så hvor jeg normalt bruger 48 (20 i engelske størrelse) herhjemme, så kan jeg sagtens passe en størrelse 18. Du kan desuden ofte få gratis forsendelse ved køb over 50 pund og der er retur betalt mærkat med til forkert køb. Jeg har aldrig oplevet problemer, og den ene gang det ikke kom frem, fik jeg pengene retur.

jeg bruger det også normalt, når jeg ikke er gravid, så har prøvet det mange gange.

Anmeld

14. august 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg er også en større pige og havde i den grad også problemer. Jeg var så ikke nær så velklædt som dig(flot billed). Jeg endte tit bare med at tage leggings på fra h&m (fra venteafd) og en mama-t-shirt på. Ret kedeligt. Ellers fandt jeg nogle kjoler(bla fra h&m) som jeg godt kunne være i. Alt strammede om maven til sidst, men nåede også at have et omfang på 135 cm om maven!

Jeg bruger 80 f i bh og passer xl ammebh fra babysam.

Det er ikke rart ikke at kunne klæde sig godt som stor gravid. Jeg kunne godt bare ligne en hval i stedet for. Så for mig var det vigtigt at det ikke bare var et telt jeg havde på.

Du har garanteret kigget i h&m's venteafd, ellers kan jeg varmt anbefale dig det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.