Vente tøj i store st??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
20 svar
8 synes godt om
13. august 2014

Mulle-Mom

Hej 

jeg er første gangs gravid og har lidt svært ved at finde vente tøj og amme bh'er har jeg næsten opgivet håbet om:"( jeg er dolly parton og selv om jeg kun er 14uger henne kan jeg slet ikke gemme på at jeg er velsignet  og i forvejen er jeg intet siv er der nogen der kan hjælpe jeg kan ikke være den første med de problemer :b på forhånd 1000 tak  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Mulle-Mom skriver:

Hej 

jeg er første gangs gravid og har lidt svært ved at finde vente tøj og amme bh'er har jeg næsten opgivet håbet om:"( jeg er dolly parton og selv om jeg kun er 14uger henne kan jeg slet ikke gemme på at jeg er velsignet  og i forvejen er jeg intet siv er der nogen der kan hjælpe jeg kan ikke være den første med de problemer :b på forhånd 1000 tak  

Først tillykke med graviditeten  

Jeg havde under min graviditet også rigtig svært ved at finde ventetøj. Og nu også ammebher :/ jeg endte faktisk med at købe kjoler i hogm samt bilka. Da de var de eneste der havde nogen der bare sad nogenlunde.  Ammebher har jeg også købt i bilka. 

Så ved ikke om du kan bruge mit til så meget. Men ellers håber jeg at der er andre der kan hjælpe

Anmeld

13. august 2014

Mulle-Mom

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Først tillykke med graviditeten  

Jeg havde under min graviditet også rigtig svært ved at finde ventetøj. Og nu også ammebher :/ jeg endte faktisk med at købe kjoler i hogm samt bilka. Da de var de eneste der havde nogen der bare sad nogenlunde.  Ammebher har jeg også købt i bilka. 

Så ved ikke om du kan bruge mit til så meget. Men ellers håber jeg at der er andre der kan hjælpe

Mange tak ) glæder mig altså kjolen jeg har på er fra hogm men det med Bilka og bh'er tror jeg ikke går før var de der ikke i st hængekøje og tror ikke de er der i st fladskærm ;b men tusind tak

Anmeld

13. august 2014

Pigent

Mulle-Mom skriver:

Hej 

Hvilken størrelse bruger du i tøj og bh så det nemmere at hjælpe

Anmeld

13. august 2014

HB90

Mulle-Mom skriver:

Mange tak ) glæder mig altså kjolen jeg har på er fra hogm men det med Bilka og bh'er tror jeg ikke går før var de der ikke i st hængekøje og tror ikke de er der i st fladskærm ;b men tusind tak

Følger lige med. Kan heller ikke finde amme bh'er i min str. Normalt bruger jeg 75 J, men synes allerede nu skålen på mine alm. Bh'er er ved at være lidt for lille. Er i uge 16 kun  

Anmeld

13. august 2014

Mulle-Mom

Pigent skriver:

Hvilken størrelse bruger du i tøj og bh så det nemmere at hjælpe

Xxl og nogen gange xxxl bh 85/f 85/g  

Anmeld

13. august 2014

Mulle-Mom

Pigent skriver:

Her er der bher
http://www.denrundebutik.dk/da/products/amme-bh?qu ery=&priceinterval=70%2C500

Mange tak dejlig side og lækkere bh'er  

Anmeld

13. august 2014

Mulle-Mom

Helene Boysen skriver:

Følger lige med. Kan heller ikke finde amme bh'er i min str. Normalt bruger jeg 75 J, men synes allerede nu skålen på mine alm. Bh'er er ved at være lidt for lille. Er i uge 16 kun  

Det er ikke så nemt med en stor barm :/

Anmeld

13. august 2014

TrineMine86

Jeg har købt lækre og billige amme bh'er i almindelige undertøjsforretninger og dem brugte jeg så under graviditeten, tror det var g og tror jeg gav 3-400 kr..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.