Tandbørstning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
15 svar
9 synes godt om
13. august 2014

Michelle21

Hej,

Jeg har lige et spørgsmål, kender en del der siger jeg ikke skal bruge børnetandpasta til at børste min søns tænder med, hvorfor skal jeg ikke det?? håber der er nogle der kan svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2014

Chevro

Michelle21 skriver:

Hej,

Jeg har lige et spørgsmål, kender en del der siger jeg ikke skal bruge børnetandpasta til at børste min søns tænder med, hvorfor skal jeg ikke det?? håber der er nogle der kan svare

Du skal bare bruge almindelig tandpasta, som i selv bruger.

dog skal der ikke bruges særlig meget, da de jo sluger det.

:-)

Anmeld

13. august 2014

Chevro

Michelle21 skriver:

Hej,

Min moster er klinikassistent, og hun sagde det til os da Villads var helt lille - at der absolut ingen grund er til at købe andet end hvad vi selv bruger :-)

Så vi har faktisk brugt vores eget, siden (: Og det har ikke rørt ham overhovedet ;-)

Anmeld

13. august 2014

Michelle21

Chevro skriver:

Min moster er klinikassistent, og hun sagde det til os da Villads var helt lille - at der absolut ingen grund er til at købe andet end hvad vi selv bruger :-)

Så vi har faktisk brugt vores eget, siden (: Og det har ikke rørt ham overhovedet ;-)

Men jeg har allerede købt børnetandpasta

Anmeld

13. august 2014

Chevro

Michelle21 skriver:

Men jeg har allerede købt børnetandpasta

Nå okay.. Jeg kan ik huske hvad forskellen er, udover at noget til børn smager og lugter godt.. Som gør de vil have mere og mere.. Og det er bestemt ik godt for maven!

Anmeld

13. august 2014

Michelle21

Chevro skriver:

Nå okay.. Jeg kan ik huske hvad forskellen er, udover at noget til børn smager og lugter godt.. Som gør de vil have mere og mere.. Og det er bestemt ik godt for maven!

jeg må prøve det, og se hvordan han tager det

Anmeld

13. august 2014

Misscbn

Michelle21 skriver:

Hej,

zendium anbefaler tandlægen til små børn, det er ikke stærk

Der er vidst nogle ting i børnetandpasta som ikke er så godt alligevel

Min søn kan ikke li børnetandpasta og vil kun ha zendium

Anmeld

13. august 2014

stjernehimmel

Der er ikke flour nok i børnetandpasta....

Faktisk hjælper børnetandpasta overhovedet ikke...

Vi er blevet anbefalet Zendium... min datter har meget stærke smagsløg, og her bruger vi den lyserøde/røde.... og du skal blot bruge det der svarer til barnets lillefinger negl....

Anmeld

13. august 2014

Michelle21

stjernehimmel skriver:

Der er ikke flour nok i børnetandpasta....

Faktisk hjælper børnetandpasta overhovedet ikke...

Vi er blevet anbefalet Zendium... min datter har meget stærke smagsløg, og her bruger vi den lyserøde/røde.... og du skal blot bruge det der svarer til barnets lillefinger negl....

Hmm jeg må prøve, tak

Anmeld

13. august 2014

BigHope13

Michelle21 skriver:

Hej,

Hej søde, jeg har ligesom du også købt børnetandpasta da jeg jo ikke vidste bedre.

Men der er ikke nok flour i og derfor er det ikke så beskyttende.

Jeg har f
dog fået at vide fra min veninde som er tandklinikassistent at så længe Thor kun har de to fine tænder han har og jeg børster dem omhyggeligt morgen og aften så er det helt fint med børnetandpasta.

Tænker dog jeg skifter over snart sådan så han vender sig til smagen inden vi skal arbejde endnu mere inde i munden med de næste tænder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.