Er det for tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Sissel

Rytmer ændrer sig mange gange i løbet af det første års tid.. Det er din pige, så det er dig der kan mærke på hende hvad hun har brug for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

TNBC

cj86 skriver:

Vil jeg da håbe for dem , har en meget glade datter ihvertifald.

så håber jeg bare hun snart sover helt igennem

tænker jo tidliger der er rytme jo nemmer.

Ved du hvad en dreamfeet er? 

Anmeld

12. august 2014

cj86

Yurie skriver:

Ved du hvad en dreamfeet er? 

Nej?

Anmeld

12. august 2014

TNBC

cj86 skriver:

Nej?

Så skal jeg fortælle dig det, det er nemlig super godt for at få dem til at sove igennem natten. 

Her har vi Lizzie på 5,5måneder(ved hun er ældre end din), men hun får mad fem gange om dagen, gerne kl.7, 11, 15 og 6:30, og så dreamfeet kl.22:30, nogle få gange senere. 
men en dreamfeet er når du giver barnet flaske eller bryst, mens det sover. 
Hvis det er bryst, lægger du det sovende barn til brystet og lader det spise, hvis det er flaske, laver du bare en flaske og giver barnet, mens det ligger i sengen. 

Her bliver Lizzie lagt i sengen mellem 19 og 20(kommer an på hvornår hun er færdig med flasken) og får så dreamfeet omkring kl.22:30, og sover hele natten, vågner mellem 6 og 8(som regel mellem 7 og 8)

Anmeld

12. august 2014

cj86

vågner de ikk ved at få flasken og hvad med bøvsen ?

lyder smart må prøves imorgen . min spiser ca kl7-8 og igen kl 11 og 15 og så får hun gerne en lille smugle kl 17 og så kl 19 og så i seng . skal jeg give den ca kl 22:30 ? hun får 150 ml Pr flaske undtagen kl 17 der det 90 ml

Anmeld

12. august 2014

cj86

Hvor længe skal man køre med dramfeet og hvor mange ml?

Anmeld

12. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvor længe skal man køre med dramfeet og hvor mange ml?

Vi gav drømmeflaske til 9-10mdr alderen  og du laver bare 150ml hvis det er det hun plejer at spise

Anmeld

12. august 2014

cj86

Super tak for tippet , ligemeget med bøvs så?

rregner med at gå op til 170 ml når hun rammer de 4 måneder hvis hun er klar.

Anmeld

12. august 2014

TNBC

cj86 skriver:

vågner de ikk ved at få flasken og hvad med bøvsen ?

lyder smart må prøves imorgen . min spiser ca kl7-8 og igen kl 11 og 15 og så får hun gerne en lille smugle kl 17 og så kl 19 og så i seng . skal jeg give den ca kl 22:30 ? hun får 150 ml Pr flaske undtagen kl 17 der det 90 ml

Nej de vågner ikke(kun hvis man er uheldige), de kan nemlig sagtens spise i søvne. 
Her bøves der ikke, eller måske i søvne, ved jeg ikke. 

Det er forskellige hvor meget der bliver drukket, nogen gange 60mls, andre gange 140. 

Lizzie får 210 fire gange om dagen, og så drikker hun hvad hun gør i dreamfeet. 

I den bog vi følger, står der 6,5måned. men man kan blive ved lidt længere. 

Kan ikke huske præcis hvor meget Lizzie drak da hun var 3,5måned i hver flaske, men vi har det samme i flaskerne hver gang. 
En rutine er super godt, så man har tiderne, og hun er som regel ikke sulten før tiderne. 

Anmeld

13. august 2014

cj86

Hvis jeres små står op kl 07 hvornår kommer de så hen til deres første lur?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.