Ang. bad....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2009

tumle81

Går Freya allerede i skole nu??

Vi må vist hellere øve os inden næste år når Victoria skal starte skole...

Knus Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Tina Andersen

ikke herhjemme Modrens tålmodig rækker ikke så langt   Men han er lige startet til svømning nede i Bh og de roste ham for han var så god til at tørre sig og selv tage tøj på, det var der åbenbart mange af de andre der ikke kunne Så han kan altså godt

Anmeld

20. august 2009

holbøll

Kristian gør også meget af det selv, eller hjælper vi hinanden - så går det hurtugere siger han. Jeg tager toppen og han tager nedefra. Men ind i mellem kan han også godt få den ide at han ikke selv kan tage tøj på, men det er sjældent. Jeg plejer at diskutere med Simon imens Kristian bliver færdig. For Simon er nærmest 1 år hvad det angår

Anmeld

25. august 2009

Avi

Naja tørrer sig selv jeg hjælper lidt med hendes hår det er jo ret tykt og tungt når det er vådt 
Men ellers er hun bare helt vildt glad for at bade i sommerhuset, sammen med David de hygger helt vildt i spaen....
Knus avi

Anmeld

25. august 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Mikkel hopper selv i karbadet og hiver selv proppen op.
Jeg smider håndklædet om ham og løfter ham ned på gulvet og så er han smuttet.
Jeg tørre ham ikke, det gør han selv. Ellers så løber han sig tør igennem stuen.

Anmeld

5. september 2009

tumle81

En lille up date herfra :-)

Man skulle næsten tro at Victoria havde læst med her på baby.dk for et par dage efter disse indlæg begyndte Victoria selv at gå i bad og tørre sig bagefter. Hun klarer det bare så fint, også at vaske sit lange tykke år. Så nu er jeg slet ikke bekymret for hende mere, hun elsker at gå i bad selv og man kan se hvor stolt hun er over at kunne klare det selv, mors store pige :-)

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.