lineog4 skriver:
Den ramte forkert 3 ud af 4 gange her. Havde drenge mave alle 4 gange i følge alle de kloge og har to af hver. Pendulet svingede som det selv havde lyst til alt efter hvem der holdt det. Havde ingen kvalme og ingen sære lyster...
men alligevel vil jeg vove pelsen og påstå skulle jeg blive gravid igen ville jeg vide om det var en dreng eller pige - og det skal siges jeg gættede forkert de første 3 gange, men vidste det den 4. Og vidste det ikke bare var et gæt men en viden.
Der står også nogen steder at man kan fornemme kønnet ved at mærke efter symptomerne, i sidste uge døjede jeg rigtig meget med kvalme og opkast, jeg ku slet ikke holde mad eller væske i kroppen, tog så til læge og fik piller mod kvalme og B6 vitaminer, det hjalp nu meget mere, får ofte lyst til noget surt, eller syltet, som pickles, citroner, kiwi og den slags
men ligeså snart jeg kommer ind i køkkenet og er ved at lave mad får jeg enooormt meget kvalme og må løbe ud på toilettet, hvert 3-5. minut.. så maden sørger manden for lige pt.. Morgenkvalme har jeg også, der laver manden så noget morgenmad til mig, som jeg får serveret på sengen. Ellers har jeg en meget oppustet mave.. :/ drømte også igår om at jeg havde en dejlig babyboy i mine arme som jeg ammede, så det blir meget spændende 
Anmeld