Tror i på kinesisk kalender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
22 svar
5 synes godt om
12. august 2014

anonym58

Hej med jer, jeg er gravid i 8. Uge og har læst lidt om det med kinesisk kaldender, om at man kunne beregne ud fra alder og måneden af hvor man blev gravid på, om man får en pige eller en dreng..? I følge kalenderen venter jeg en pige.. Og man skal vidst + 1 år fra sit eget alder for at se kønnet på skalaen..? Tror i på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

stjernehimmel

anonym58 skriver:

Hej med jer, jeg er gravid i 8. Uge og har læst lidt om det med kinesisk kaldender, om at man kunne beregne ud fra alder og måneden af hvor man blev gravid på, om man får en pige eller en dreng..? I følge kalenderen venter jeg en pige.. Og man skal vidst + 1 år fra sit eget alder for at se kønnet på skalaen..? Tror i på det?

nope for den har taget fejl begge gange her ;-)

Anmeld

12. august 2014

anonym58

stjernehimmel skriver:

nope for den har taget fejl begge gange her ;-)

Okay, jamen selvfølgelig, Vil jeg ha at den er sund og rask, men man spekulere også lidt på om man får en prins eller prinsesse hvis du kan følge mig

Anmeld

12. august 2014

Sjwf

Den passer her, men der jeg jo 50% chance for at gætte rigtigt, så nej tror ikke på det
Det er jo ligesom der med om maven sidde højt eller lavt alt efter om det er en pige eller en dreng

Anmeld

12. august 2014

Sunsmile

Jeg kender en del hvor det passer, men den passer ikke på mig. Heller ikke hvis jeg lægger et år til eller fra. Så må jo nok sige at jeg ikke tror på den.
Og det samme gælder en veninde som også er gravid, det passer heller ikke der

Anmeld

12. august 2014

Carina:-)

Her har det passet alle 7 gange.

Anmeld

12. august 2014

Clisolka

Her har det passet begge gange 

Anmeld

12. august 2014

anonym58

Det var da utroligt, jeg tror sku heller ikke rigtig på det, men alligevel blir man jo lidt nysgerrig :-P nu må Viborg se hvad scanningen siger om 4 ugers tid :-)

Anmeld

12. august 2014

Mami

Nej den tog fejl begge gange  

Anmeld

12. august 2014

Mother-love

Jeg tror ikke på den. For da jeg ventede Isabella sagde den dreng men hun er jo en pige.
Denne gang siger den også dreng, og det er så sandt nok. Men det er jo 50/50 om den rammer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.