Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer, jeg er gravid i 8. Uge og har læst lidt om det med kinesisk kaldender, om at man kunne beregne ud fra alder og måneden af hvor man blev gravid på, om man får en pige eller en dreng..? I følge kalenderen venter jeg en pige.. Og man skal vidst + 1 år fra sit eget alder for at se kønnet på skalaen..? Tror i på det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anonym58 skriver: Hej med jer, jeg er gravid i 8. Uge og har læst lidt om det med kinesisk kaldender, om at man kunne beregne ud fra alder og måneden af hvor man blev gravid på, om man får en pige eller en dreng..? I følge kalenderen venter jeg en pige.. Og man skal vidst + 1 år fra sit eget alder for at se kønnet på skalaen..? Tror i på det?
nope for den har taget fejl begge gange her ;-)
stjernehimmel skriver: nope for den har taget fejl begge gange her ;-)
Okay, jamen selvfølgelig, Vil jeg ha at den er sund og rask, men man spekulere også lidt på om man får en prins eller prinsesse hvis du kan følge mig
Her har det passet alle 7 gange.
Her har det passet begge gange
Det var da utroligt, jeg tror sku heller ikke rigtig på det, men alligevel blir man jo lidt nysgerrig :-P nu må Viborg se hvad scanningen siger om 4 ugers tid :-)
Nej den tog fejl begge gange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128