SanJose skriver:
Men tror du de vil hjælpe? Kan ikke lide at ligge sundhedssystemet til last. Der er jo nok nogle, der har det værre end mig? 
Men en lille "succeshistorie" (eller det vil jeg nu ikke helt kalde det alligevel): Det lykkedes mig at holde aftensmaden nede i ca. en time. Har hele dagen cravet lidt efter en Quarter Pounder og pommes fritter fra McD, men har ikke rigtig haft energi til at hente det. En sød veninde kom så forbi med maden og i starten kunne jeg seriøst kun tage en lille bitte bid af gangen og så holde pause i et par minutter, men efter godt 20 minutter kunne jeg rent faktisk spise mere normalt. Ret mærkeligt at kunne mærke en forskel på så kort tid. Selv om jeg kun fik spist halvdelen af det, og det efterfølgende røg op igen har jeg det bedre nu, end jeg har haft det hele dagen. Håber bare det varer ved lidt endnu. 
Jeg sys overhovedet ikke du er nogen last, du tafer til lægen hvis du har det dårligt og hvis du har hqft det skidt i lang tid så skal lægen vide om det, for du kan få det endnu dårligere hvis du ikke får nok væske, så det kan være lægen vil holde øje med din vægt eller måske sende dig videre i systemet.
Sjovt du siger det med burgeren, jeg fik min kæreste til at ta en chicken salsa med hjem en dag og selvom jwg brugte en halv time på at spise den, var det bare rart at få noget ned, det virkede også med en halv durumrulle, så det kan da godt være at du skal prøve mad udefra lidt oftere
Anmeld