SanJose skriver:
Jeg er desværre rigtig hårdt ramt af kvalme her i forbindelse med graviditeten. Det er ikke bare morgenkvalme, nok nærmere heldøgnskvalme. Står op flere gange om natten for at kaste op og ligeledes også om dagen.
Jeg forsøger at spise så meget som muligt, men alligevel er jeg mere eller mindre kronisk sulten. På den måde hvor det gør helt ondt i maven og samtidig har jeg hovedpine også.
Har I nogle gode råd til at slippe af med kvalmen? Jeg forsøgte i morges at drikke et glas saft og spise lidt knækbrød, inden jeg stod ud af sengen, men det havde ikke rigtig nogen virkning.
De folk der siger graviditet ikke er en sygdom, skal godt nok holde sig væk lige for tiden. Æv, hvor er det hårdt! 
Årh øv, jeg har været der, det lyder virkelig skidt. Jeg lå bare næsten lig i 3 uger.
Der er en million gode råd, men jeg sys du skal prøve dig frem selv, for jeg fandt aldrig rigtig noget som virkede på mig, jeg havde kvalme i ca 14 dage og så begyndte opkast og jeg kunne intet holde i mig, uanset hvor hårdt jeg prøvede, med kiks, lidt cola, knækbrød, alm. tørt brød, vand, ingefær osv. Jeg fik af vide at det vigtigste var at drikke en masse, men det kom også op.
Jeg var til lægen som sendte mig til mit fødested for at få akupunktur, de endte så med at ta blodprøve, tisseprøve, og konkluderede at jeg skulle ha drop, så fik 1,5 l drop og så fik jeg B vitaminer og til sidst lidt akupunktur, jeg fik det bedre nærmest med det samme, og kunne spise og drikke næsten normalt ca 2 dage efter.