Er der NOGET jeg ikke har tænkt på?!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Så skal jeg nok lige have fat i noget mere smør inden i morgen så...

ja det må du nok, jeg kan ikke lige komme i tanke om noget andet der bliver stift når det kommer i køleren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Guldet

mariamiss6 skriver:

ja det må du nok, jeg kan ikke lige komme i tanke om noget andet der bliver stift når det kommer i køleren...

Så brug Nutella.. men det er self. også en slags chokolade

Anmeld

17. august 2009

Sabina & Simone

Diana... skriver:

Ved du om man kan lægge marcipan under mmf og selvf. med smørcream mellem?

Knus

Blander mig lige...

Tror det bliver mega klamt hvis man gør det... Men ved at man kan blande marzipan og sugarpaste sammen halv halv... Så mon ikke også man kan det med MMF...

Anmeld

17. august 2009

Diana...

Sabina84 skriver:

Blander mig lige...

Tror det bliver mega klamt hvis man gør det... Men ved at man kan blande marzipan og sugarpaste sammen halv halv... Så mon ikke også man kan det med MMF...

Oki tak for svaret 

Knus

Anmeld

17. august 2009

Sabina & Simone

Zafir skriver:

SKAL der være et 'smørelses' lag nedenunder mmf'en??!

Nu har jeg vaniliecreme og ananas fromaice... uhmm.. 

Men er det så ikke lidt vammelt med smørcreme? Der skal helst ikke være chokolade i, fordi jeg kun laver én kage og min mand er ikke en chokoladefyr  (selvom jeg ææææææææælsger chokolade.) regner jeg med at der kommer til at være chokoladepynt

Men hvad skal det så ellers være? Jordbærsyltetøj?... jeg regner lige emd at lave en omgang jordbærsyltetøj i aften...

Det der smørcreme... Man kan faktisk ikke smage det...
I hvert fald ikke på de kager jeg har lavet... Men jeg smører heller ikke så meget på... Kun lige nok til at der er lukket ind til fyldet og toppen er jævnet... Bruger faktisk kun ca en halv portion af det der bliver af opskriften... Men det er så også kun til de runde kager jeg har lavet, der sken nok bruges mere hvis den er større...

Anmeld

17. august 2009

Sabina & Simone

Diana... skriver:

Oki tak for svaret 

Knus

NP...
Skal nemlig selv have afprøvet det her på et tidspunkt... Men jeg bruger jo sugarpaste... Håber det kan gøre at det ikke bliver så hurtigt tørt når man ruller det ud... For man skal godt nok være hurtig nogle gange når man skal lave pynten...
Havde problemer da jeg skulle lave sløjfer til de sidste to kager jeg lavede... Så vil da gerne lige høre om resultatet hvis du forsøger dig med det...

Anmeld

17. august 2009

linemus

mariamiss6 skriver:

frosting er det ikke sådan noget der bliver hårdt

Nej, det er det ikke. I hvert fald ikke fx Ultimate Chocolate Frosting og Cream Cheese Frosting, som der er opskrifter på i opskrift-tråden. Det er cremet ligesom smørcreme.

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana... skriver:

Ved du om man kan lægge marcipan under mmf og selvf. med smørcream mellem?

Knus

Altså det sjove, er at har brugt marcipanlåg i mange år  Men jeg har aldrig puttet noget sådan konsekvent nedenunder, men nu jeg tænker igennem, så har det altid siddet pænest, hvsi jeg har puttet noget chokoladefrosting eller noget under marcipanen, så det er nok det samme med mmf.

Jeg tror ikke man skal lave lag af mmf og marcipan, vhis det er skal man blande det, som der er beskrevet nogen har gjort det. det skal jeg helt sikkert også prøve

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Julie R skriver:

Så brug Nutella.. men det er self. også en slags chokolade

HAHA nej nutella, det er jo lavet af nødder. Så MÅ han slet ikke spise noget af kagen også bliver jeg ikke populær

Anmeld

17. august 2009

Moderator

Sabina84 skriver:

Det der smørcreme... Man kan faktisk ikke smage det...
I hvert fald ikke på de kager jeg har lavet... Men jeg smører heller ikke så meget på... Kun lige nok til at der er lukket ind til fyldet og toppen er jævnet... Bruger faktisk kun ca en halv portion af det der bliver af opskriften... Men det er så også kun til de runde kager jeg har lavet, der sken nok bruges mere hvis den er større...

Okay  jeg prøver også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.