Status - Hvordan går det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Sunsmile

Saphiira skriver:

Ja det skal hun..   Tror jeg ville være for pylrer til andet 

Jeg havde først tænkt at vores pige sku sove på værelset, men så sagde min mor at du sikkert gerne vil tjekke om hun er ok flere gange i løbet af natten, og så ttænkte jeg, ja det ville jeg nok , men vuggen står heldigvis allerede i soveværelset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Sunsmile skriver:

Spændende at høre, du går da vidst rigtig og hygger dig med baby indkøb og børneværelse.Jeg glglæder mig nu også til at komme igang, men det bliver nok først mest til oktober når jeg går på barsel

Dejligt at md gik godt og at Jeres lille pige har det godt. Det lyder nu også somom du har det godt nu hvor du har gang i alle de her ting.

Vi skal til JM imorgen og ud og købe kommode, så lidt sker der da

Jeg har også fået meldt mig til kom i form for gravide og velvære i vand for gravide, som henholdsvis starter midt i september og i slutningen af oktober.

Hehe, vi har også lige haft 3ugers ferie, så er det jo nemt at få noget fra hånden  Det bliver nok liiidt mere stillestående det næste stykke tid 

Anmeld

13. august 2014

Babybrain

Godt alle bebser og mødre har det godt. 

Selv har jeg det også godt, selv om jeg godt kunne tage en lur hele dagen. Jeg mærker ham hver dag, og selv om min mave ikke er helt vildt stor, så synes jeg efterhånden, at det bliver mere og mere besværligt at nå noget nede på gulvet.

Indtil videre har vi kun købt tøj, og jeg og min svigermor er i fuld sving med at strikke til den bette. Jeg har ferie, så vi skal ud og kigge på barnevogn, puslebor og seng i næste uge. Vi har ikke noget ekstra værelse, så han skal bo inde hos os hans første år til halvandet, indtil vi flytter til noget større. Men det passer mig fint, for tror ikke jeg ville have det anderledes alligevel.

Anmeld

13. august 2014

Sunsmile

Babybrain skriver:

Godt alle bebser og mødre har det godt. 

Selv har jeg det også godt, selv om jeg godt kunne tage en lur hele dagen. Jeg mærker ham hver dag, og selv om min mave ikke er helt vildt stor, så synes jeg efterhånden, at det bliver mere og mere besværligt at nå noget nede på gulvet.

Indtil videre har vi kun købt tøj, og jeg og min svigermor er i fuld sving med at strikke til den bette. Jeg har ferie, så vi skal ud og kigge på barnevogn, puslebor og seng i næste uge. Vi har ikke noget ekstra værelse, så han skal bo inde hos os hans første år til halvandet, indtil vi flytter til noget større. Men det passer mig fint, for tror ikke jeg ville have det anderledes alligevel.

Dejligt at høre at du også har det godt. Det bliver hyggeligt at skulle ud og babyshoppe :-)

Ja tror da også det går fint med at ha din dreng på jeres værelse et års tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.