2. Jordemor konsultation, hvad skal man der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Sunsmile

stjernehimmel skriver:

Som anden gangs har man vist kun 3 jm besøg medmindre man går over tid....

Jeg skal først til mit andet jm besøg i midt november...

Vi har valgt fra, at kæresten skal med da han er i minus time mæssigt på jobbet(mili) så vi gemmer evt dage han skal med til MD, og hvis der der kommer sygdom...

jeg er ikke selv meget for det jm noget, må jeg erkende... sidste gang fødte jeg uden fødsels forberedelse osv, og synes faktisk at de fleste jm besøg var lidt spild af tid, især hvis man har arbejde da man især første gang man er gravid render til noget hele tiden... som anden gangs er der kun NF, MD, 3 læge besøg og 3 jm besøg..... og det synes jeg er rigeligt  

Ja jeg sys også det lyder rimeligt. Hvornår er det du har termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tror ikke hun skønner vægt endnu det er vidst de færreste der gør det før uge 30 ca.  

Jeg husker 2.-3. Jm besøg som hurtig snak om hvordan jeg har det både fysisk og psykisk, om der er væskeophobninger, blodtryksmåling, sf-mål, hjertelyd og urin-stix. Og så snakkede vi lidt om Fødselsforberedelse og ammeforberedelse. Og ja! Jeg synes det er super vigtigt at far ved noget om amning! Det kan virkelig være en udfordring og man kan blive helt hylet ud af den under opstarten, så jeg synes det er guld værd at have en partner der kan tale en til "fornuft" og komme med en konstruktiv tilgang til de problemer der måtte opstå  

Anmeld

11. august 2014

Sunsmile

Mor11 skriver:

Tror ikke hun skønner vægt endnu det er vidst de færreste der gør det før uge 30 ca.  

Jeg husker 2.-3. Jm besøg som hurtig snak om hvordan jeg har det både fysisk og psykisk, om der er væskeophobninger, blodtryksmåling, sf-mål, hjertelyd og urin-stix. Og så snakkede vi lidt om Fødselsforberedelse og ammeforberedelse. Og ja! Jeg synes det er super vigtigt at far ved noget om amning! Det kan virkelig være en udfordring og man kan blive helt hylet ud af den under opstarten, så jeg synes det er guld værd at have en partner der kan tale en til "fornuft" og komme med en konstruktiv tilgang til de problemer der måtte opstå  

Ok, mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.