Ville I give overpris??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Levi&LilysMor

Vasen er så flot!!! Og er træt af jeg glemte at købe den, men nej jeg ville aldrig give overpris... Desuden kommer den i butikkerne om lidt igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

Bshizzle

Kunne sikkert godt betale overpris på noget.. 

Men ALDRIG en Vase!! 

Anmeld

11. august 2014

Mama85

Nadia&Daniel skriver:

Så for sjovt igår på dba.dk og kiggede på Kähler vaser (jubilæumsvasen) - og fandt en masse annoncer hvor de tager total overpris.

F.eks.

- 800.- for den til 350.- (og det er uden porto)
- 700.- for den til 350.- (og igen uden porto) - denne sælger skrev til mig, at han havde solgt 5 stk. til 600.- pr. stk.

Plus så nogle hvor folk total overbød hinanden - f.eks. 575.- for den til 199.- og 900.- for den til 350.-

Det er selvfølgelig op til hver enkel at byde og købe, men synes virkelig det er frækt at købe ind til at sælge til overpris.

Udbud og efterspørgsel  Hvis der er nogen der kan tjene et par hundrede på noget som de har mulighed for at købe af i rigelige mængder, og lyst til at bruge lidt tid på at sætte til salg, kan jeg ikke se et problem i det  Jeg er typen der godt kan finde på at give overpris for noget jeg vil have her og nu, og ville være glad hvis der var nogen der kunne tilbyde mig den service  

Anmeld

11. august 2014

Kamulla

jeg vil ikke købe dem til overpris nej heller ej sælge til overpris

Anmeld

11. august 2014

TrineMine86

Nadia&Daniel skriver:

Så for sjovt igår på dba.dk og kiggede på Kähler vaser (jubilæumsvasen) - og fandt en masse annoncer hvor de tager total overpris.

F.eks.

- 800.- for den til 350.- (og det er uden porto)
- 700.- for den til 350.- (og igen uden porto) - denne sælger skrev til mig, at han havde solgt 5 stk. til 600.- pr. stk.

Plus så nogle hvor folk total overbød hinanden - f.eks. 575.- for den til 199.- og 900.- for den til 350.-

Det er selvfølgelig op til hver enkel at byde og købe, men synes virkelig det er frækt at købe ind til at sælge til overpris.

Aldrig i livet.. De kan købes i vores imerco uden bestilling nu, jeg fik den dog i bryllupsgave.. 

Anmeld

11. august 2014

Muffinmus

nix, de kommer i sep-okt til den rigtige pris for de fleste der står på venteliste til den:-)Men ja, den er stort set udsolgt alle vegne.

Må indrømme jeg selv overvejede at få den, men fordi den er så SÅ populær, vil alle have den  så tror jeg faktisk jeg springer over og finder på noget andet flot og sjovt:-)

Anmeld

11. august 2014

Nadia&Daniel

Så lige de kommer i butikkerne igen her i august - så jeg afventer også

Et er at hjælpe andre med at få den - men synes priserne er lidt oppe i skyerne

Anmeld

11. august 2014

stjernehimmel

Aldrig...

og giv det et halvt år, måske lidt mere så sælger mange der har dem igen... til en helt anden pris....

Anmeld

11. august 2014

SandraXOXO

Det er jo helt vildt :-D Og hvorfor egentlig give så meget for en vase? Så flot er den jo heller ikke. Det jo bare en vase. Haha man skal nok være Kählerfan for at forstå det :-) Men ja, hvis det nu var en helt speciel bog eller sko ville jeg nok gerne gi overpris for noget specielt jeg bare måtte eje ;-)

Anmeld

11. august 2014

Nadia&Daniel

Hov rettelse - ikke i butikkerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.