(marts) Lidt billeder fra vores bryllup den 30. september 2006

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Hvor er du sød   Du får mange kys herfra lige nu he he ,,,   Ja det burde han   Syntes bare ikke økonomien er til det lige nu . Det skulle jo være det helt store   Havde allerede planlagt at min store søn skulle følge mig op af gulvet (har ingen far mere)  Og min datter skulle være brude pige ,, Ihhh   man drømmer hva ???   Fnis

Man må aldrig holde op med at drømme, og hvis man har nok af dem, så er der altid nogen der bliver til virkelighed . Her er der heller ingen far til at følge mig hvis den tid kommer og Linus er nok ikke lige stor nok forløbig .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Man må aldrig holde op med at drømme, og hvis man har nok af dem, så er der altid nogen der bliver til virkelighed . Her er der heller ingen far til at følge mig hvis den tid kommer og Linus er nok ikke lige stor nok forløbig .

Så må du altså lige vente 10 års tid  Til den tid er du jo stadig ung og smuk

Anmeld

18. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Tanja.. skriver:

Super smuk Katja   Ligner et super drømme bryllup

Det var også en drømmebryllup - ligesom jeg altid havde gået og drømt op. Min mand havde ikke så mange invendinger, så jeg kunne stort set planlægge hvad jeg havde lyst til  

Jeg ville gerne gøre dagen om igen - den var så FANTASTISK og gik bare alt for hurtigt. Hvis bare ikke lige det var for pengene, hi hi hi.

Jeg kunne nu godt tænke mig en dag, at blive viet igen (med min mand) evt. på en strand på Hawaii

Anmeld

19. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Så må du altså lige vente 10 års tid  Til den tid er du jo stadig ung og smuk

Man kan jo håbe... først og fremmest kræver det jo manden falder på knæ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.