Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver:Jo jo men det var jo bare for at sikre os det vil sige ingen kirke og ingen kjole osv så vi skal giftes igen. For jeg skal da have min kjole hi hi.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja.. skriver:Jeg blev gift på en hvid sandstrand på Hawaii
Trineviborg skriver:Woow hvor fedt! Det må jeg hellere fortælle manden min! Hvor mange var med til brylluppet?
Misjelle skriver:Ej hvor vildt... det er da bare et drømme bryllup .
Tanja.. skriver:Ja virkelig . Kun såan noget man ser på film Skal jeg giftes igen bliver det kirke ,,
Misjelle skriver:Hvis jeg skal giftes "rigtigt", så bliver det også i kirke, så må bryllupsrejsen gå til Hawaii .
Tanja.. skriver:Præcis Drømme brylluppet er nu engang hvid brud i kirken ..Syntes nu bare ikke lysten er så stor nu når man snart er fyrre,fed og færdig He he man skulle jo være ung og smuk ..
Misjelle skriver:Alle brude er smukke . Og bare for at få det på det rene, så de billeder jeg har set af dig, så kan det godt være du nærmer dig 40 (kan dog ikke ses), men du er da hverken fed eller færdig (du er da en flot pige) . Så din mand må da bare til at i gang så du kan nå at opleve at stå smuk hvid brud i kirken .
KatjaBoye skriver:Her er lidt billeder fra vores bryllup den 30. september 2006. Jeg har fået syet det nederste af kjolen om, så jeg har fået en nederdel og dåbskjole - som Luka og Lina er døbt i.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128