(marts) Lidt billeder fra vores bryllup den 30. september 2006

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

MoarViborg

Diana... skriver:

Jo jo men det var jo bare for at sikre os det vil sige ingen kirke og ingen kjole osv så vi skal giftes igen. For jeg skal da have min kjole hi hi.

Aahh.. Synes jo heller ikke vi har set billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

MoarViborg

Tanja.. skriver:

Jeg blev gift på en hvid sandstrand på Hawaii

Woow hvor fedt! Det må jeg hellere fortælle manden min! Hvor mange var med til brylluppet?

Anmeld

18. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Jeg blev gift på en hvid sandstrand på Hawaii

Ej hvor vildt... det er da bare et drømme bryllup .

Anmeld

18. august 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Woow hvor fedt! Det må jeg hellere fortælle manden min! Hvor mange var med til brylluppet?

Det var med min ex mand  Men vi hold da i 9 år ,,,  Vi var ikke mange , kun vores unger og 1 sæt vennepar og deres søn  .. Men det var specielt og super flot ..

Anmeld

18. august 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Ej hvor vildt... det er da bare et drømme bryllup .

Ja virkelig . Kun såan noget man ser på film   Skal jeg giftes igen bliver det kirke ,,

Anmeld

18. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Ja virkelig . Kun såan noget man ser på film   Skal jeg giftes igen bliver det kirke ,,

Hvis jeg skal giftes "rigtigt", så bliver det også i kirke, så må bryllupsrejsen gå til Hawaii .

Anmeld

18. august 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Hvis jeg skal giftes "rigtigt", så bliver det også i kirke, så må bryllupsrejsen gå til Hawaii .

Præcis   Drømme brylluppet er  nu engang hvid brud i kirken ..

Syntes nu bare ikke lysten er så stor nu når man snart er fyrre,fed og færdig   He he man skulle jo være ung og smuk ..

Anmeld

18. august 2009

Misjelle

Tanja.. skriver:

Præcis   Drømme brylluppet er  nu engang hvid brud i kirken ..

Syntes nu bare ikke lysten er så stor nu når man snart er fyrre,fed og færdig   He he man skulle jo være ung og smuk ..

Alle brude er smukke . Og bare for at få det på det rene, så de billeder jeg har set af dig, så kan det godt være du nærmer dig 40 (kan dog ikke ses), men du er da hverken fed eller færdig (du er da en flot pige) . Så din mand må da bare til at i gang så du kan nå at opleve at stå smuk hvid brud i kirken .

Anmeld

18. august 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Alle brude er smukke . Og bare for at få det på det rene, så de billeder jeg har set af dig, så kan det godt være du nærmer dig 40 (kan dog ikke ses), men du er da hverken fed eller færdig (du er da en flot pige) . Så din mand må da bare til at i gang så du kan nå at opleve at stå smuk hvid brud i kirken .

Hvor er du sød   Du får mange kys herfra lige nu he he ,,,   Ja det burde han   Syntes bare ikke økonomien er til det lige nu . Det skulle jo være det helt store   Havde allerede planlagt at min store søn skulle følge mig op af gulvet (har ingen far mere)  Og min datter skulle være brude pige ,, Ihhh   man drømmer hva ???   Fnis

Anmeld

18. august 2009

MoarLK

KatjaBoye skriver:

Her er lidt billeder fra vores bryllup den 30. september 2006. Jeg har fået syet det nederste af kjolen om, så jeg har fået en nederdel og dåbskjole - som Luka og Lina er døbt i.

Sikker en flot kjole - synes det er en super god ide med at lave kjolen om til en dåbskjole. Lotus er ikke døbt, da jeg er  buddhist og det kan ærgre mig, at min
kjole ikke kan bruges til noget andet. Men sådan er det nu bare.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.